Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik dacht ook dat ie zou stampen en doen maar was eigenlijk heel braaf!

Ook als je hem 's avonds wil pakken in de stal als hij hooi heeft, doet hij sinds vorige week echt heel lelijk. Kont naar je toe, oren plat,... Even rustig proberen oplossen, maar nu had hij het in de ochtend ook een keer gedaan en had de stal eigenaresse hem wel even op z'n plek gezet. Gaat nu ook al wel weer wat beter. Hij is alleen zo zo vies in de stal, hij krijgt echt voldoende hooi, maar hij heeft het na 2 minuten allemaal rond gegooid en onder z'n stro gelopen. Ga nu een hooinet halen dat hij gewoon z'n hooi normaal kan eten ipv zo te verspillen!
gewoon van genieten, rijtechnisch ga ik er niets over zeggen je hebt instructie
Mer1980 schreef:Echt lol met je knolgewoon van genieten, rijtechnisch ga ik er niets over zeggen je hebt instructie

Beetje gespannen dus, en dat voelde ik ook wel aan lex. Maar eigenlijk was die zoals altijd weer super braaf. Ik wil gewoon heel graag dat het allemaal goed gaat, maar dat gaat niet zo snel. In het begin ging de galop bv heel goed, die is nu weer wat moeilijker. Maar ik ga me er over zetten en toch de foto's hier plaatsen!

ik probeer zeker niet te streng te zijn met mijn handen, het contact is gelukkig wel gewoon heel licht. Ik verleng ook regelmatig z’n hals even en dan neemt hij ook echt die lengte! Ik merk wel dat ik mijn handen snel vast zet, maar dat is ook wel omdat ik anders weer de neiging heb om mijn buiten teugel te veel mee te geven en dan glipt ie er tussenuit als je hem niet begrensd.
xRoossie95 schreef:Wat lief die laatste foto![]()
Lekker door rijden en dan gaat het vanzelf weer beter
ben zo benieuwd hoe we verder gaan groeien!