Grappig Joey dat jij ook houdt van dwalen. Weet hij zelf de weg terug niet?
Veldbloem, het blijft een leuke uitdaging zullen we maar zeggen.
Daarstraks even een korte hekkencheck gegaan. Ze was superbraaf in het begin. Geen vuiltje aan de lucht. Ik reed helemaal met losse teugels weer eens. Halverwege begon ze het wel spannend te vinden, er was weer eens iets... Dus wat oefeningen gedaan en wat overgangen gereden. Spook was weer weg, dus weer vertrouwen en lange teugels. Zijn we bijna thuis, schrikt ze zich helemaal ergens een rolberoerte van, ze spurt vooruit een meter of 15 denk ik, dus graai graai waar zijn mijn teugels, om haar om te draaien, draait ze zelf al om naar het gevaar! Dat vond ik grappig. Dus zijn we dat hele stuk teruggedraafd om te kijken wat er dan was. En dus aan het einde van dat pad weer omkeren naar huis. Dat vond ik wel spannend, want daarmee is ze een keer spetterend vertrokken ooit, maar dat deed ze nu niet. Wel denk ik dat ik een ijslander heb, want een steile afdaling naar beneden, zou ik zweren dat ze aan het telgangen was

We zijn veilig weer thuisgekomen, ze staat nu even nog wat hooi te eten, voor ze weer in een sneeuwweiland mag.