Fennadev schreef:Kaylee, hij is in november nog ontwormd met Equest Pramox en nu juist weer met Strongid P, dus ik ben er wel zeker van dat ie wormvrij is, want hij heeft daarna nog niet weer op de wei gestaan. En zijn mest is soms ook wel stevig, het is gewoon heel erg wisselend. Ik kan ook altijd precies aan Jorie zijn mest zien wanneer ik met Alex te wandelen of te mennen ben geweest en ik wil gewoon dat ie zelf weerstand opbouwt tegen wormen ipv die chemische rotzooi iedere keer.
Annikoe, Jack is leuk!
Puppy, ik voer die van mij ook wel eens lijnzaad op die manier en eigenlijk slobberen ze dat gewoon zonder te kauwen naar binnen. De zaadjes zijn ook niet heel groot, dus dat gaat gewoon in zijn geheel naar binnen. Het stinkt trouwens wel heel erg.
Stinken vind ik op zich meevallen. Al ruikt het niet zo dat ik het huis zo wil laten ruiken. 
Heb iets van 30-40 gram gemaakt om te proberen. Moet het ook nog kwijt kunnen in mijn schooltas. Ga niet een uur verspillen aan heen en weer reizen.. 
Denk alleen wel dat ik eerst zijn mond ga bekijken voor ik het eten geef.. Wil dat liever niet aanraken.