Wat een leuk zwembad in de.. Tuin?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunrise schreef:Leuk![]()
Ik heb je gister nog met Enzos zien rijden in Roosendaal! Was erg leuk! Hoe ging het voor je gevoel?
Ik had een startlijst doorgelezen en daarin stond dat je ook met zamacho ging starten ik dacht dit wil ik graag zien maar helaas
Jiill_ schreef:Haha o grappig! Nee Mach even niet daar, t was behoorlijk hectisch en ik wil hem nu echt een goede ervaring geven na het NK.
Mijn proefje van Ens gister was echt 'n oefenrondje. We mochten geen baan verkennen en dat is echt een no-go met hem. We zijn er ook zo ingegaan want we weten natuurlijk zijn sterke en zwakke punten (zoals cold turkey de ring in). Maar hij heeft het weer in de benen en dat vinden wij belangrijk omdat er dit weekend weer een wedstrijdje is waar hij dan die ervaring weer in z'n benen heeft wat wellicht kan helpen!Verder vond ik de score van bijna 66% nogal meevallen
dus al met al tevreden en trots op knappe ens
Getup schreef:Baan verkennen als in: 2 rondjes om de baan voordat je begint, of 's ochtends vroeg of de avond ervoor de baan verkennen?
Vanaf welk niveau is er meestal de kans om baan te verkennen? nationaal? Bedoel: als je "gewoon" Z rijdt, is t ook gewoon binnenkomen en rijden.