Leonie_M schreef:Het zit je niet mee coberlina. Heftig hoor.
Verstandig dat je haar wegbrengt. Heb je enig idee waar ze dit op doet?
Ik vrees verzet om voorwaarts te reageren.
De eerste keer dat ik viel, was ze natuurlijk nog maar amper zadelmak te noemen. Ze leek het maar niet te snappen dat ze vooruit moest met iemand erop. Ook degene op de grond met longe en longeerzweep kreeg haar niet meer vooruit. Dus zelf zweepje meegenomen. Dat was geen goed idee, want toen ben ik eraf gekatapulteerd.
Deze keer ging het eigenlijk wel fijn, was al half uurtje aan het rijden, en ze reageerde fijn. Wellicht begon ze moe te worden. Was aan het galopperen en ze dreigde eruit te vallen, dus gaf even been bij (zweep heb ik sinds die ene keer nooit mee), en ze bokte op mijn been.
Ze heeft nog wel momenten dat als iemand op de grond er wat achter zit, dat ik ook moet zeggen dat ze moeten stoppen, want dan voel ik haar ook opblazen. Maar tot nu toe was ze steeds braaf gebleven..
Benieuwd wat ze daar gaat doen. Ben nu wel een aantal weken out, dus kan ze wellicht niet gelijk overnemen. Ga afwachten wat hun ervan denken, of ze te moeilijk gaat blijven of niet.
Het is wel een sensibel paard en had al eerder het gevoel dat ik heel hard mijn best moest doen om mee te kunnen op haar niveau.
Heb wel met mijn andere paard M2 gehaald, en vroeger nog jonge paarden gereden, maar zij is toch een speciale. Wil ook dat haar talent kan benut worden, en als ik erop zit te kloo*en, en met angst, dan komt het er nooit uit, en dat zou ik zonde vinden.
Dus nog even afwachten..
Marije en Gomir, super van de vorderingen!