Gefeliciteerd! En asjeblieft... overweeg een simpel voortuig op een rond tonnetje... kan het zadel moeilijk verder dan iets opzij schuiven... Wat een nachtmerrieverhaal.
Mondy
Geplaatst: 30-06-16 21:31
Hoe gaat t ondertussen met jullie ?
_Lorette_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-16 18:17
Het gaat heel goed met hem. Hij kon met achterbenen op de bok bij de hoefsmeden. Meestal komt hij alleen uit de kramp als ze (ik heb een setje, allebei smid) laag vasthouden, dus dat was heel bijzonder.
Ik heb wat cavalettiwerk met hem gedaan. Ik heb sinds kort thuis een simpel bakje en daar heb ik meteen wat balken bij gekocht. Het lijkt hem goed te doen! Het is gemakkelijker dan wat neerleggen bij de club, dus ik kan dit nu ook vaker doen. En het is niet heel zomers weer, maar dit is wel zijn beste periode. Zon, warmte, gras en werk. Richting winter wordt het altijd spannender.
Qua beeldmateriaal heb ik niet echt wat, omdat ik naast Frum een recordaantal trainingspaarden heb staan, maar ik zal proberen om binnenkort eens een filmpje of wat foto's te maken.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 03-07-16 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt