Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pletje123 schreef:Als je een paard ziet van 8.000 en je hebt 4.000 te besteden, dan zou ik gewoon verder kijken. Je snapt toch zelf wel dat je dan niet kunt onderhandelen? Want je hebt niet meer te besteden en dus kom je niet nader tot elkaar.
Pletje123 schreef:Oh tuurlijk, bieden kan altijd. Maar onzinbiedingen worden vaak gezien als een belediging. Dat is geen goed uitgangspunt voor het onderhandelen
Als je een paard ziet van 8.000 en je hebt 4.000 te besteden, dan zou ik gewoon verder kijken. Je snapt toch zelf wel dat je dan niet kunt onderhandelen? Want je hebt niet meer te besteden en dus kom je niet nader tot elkaar.
En inderdaad, als je je paard wilt verkopen, dan zul je toch aan moeten geven hoeveel je ervoor wilt hebben. Wellicht is het om praatjes te voorkomen. De kopers zijn natuurlijk niet de enige die het paard online zien staan..
Pletje123 schreef:Oh?
Je bent niet verplicht om een paard te kopenAls het je niet aanstaat, dan zoek je toch verder? Ja ik snap dat niet zo goed..
En als je er geweest bent en het paard valt inderdaad niet mee, dan kan je dat ter sprake brengen. Maar je gaat toch niet lukraak mailtjes zitten sturen naar mensen die een paard te koop (welke je nog nooit gezien hebt) hebben en dan onder het mom van: Dit heb ik te besteden, take it or leave it, al is het verschil meer dan de helft??
lalachico schreef:ik heb een vraagje
zelf heb ik nu mijn paardje gevonden
we hebben afgesproken om hem 2juni op te halenucht nog 2 weken
maar nu wilde de eigenaarresse dat ik alvast het geld overmaak op haar rekening
ik dacht zelf aan het gewoon te geven op 2juni en dan in een envelop het geld
wat zouden jullie doen ?
lalachico schreef:ik heb een vraagje
zelf heb ik nu mijn paardje gevonden
we hebben afgesproken om hem 2juni op te halenucht nog 2 weken
maar nu wilde de eigenaarresse dat ik alvast het geld overmaak op haar rekening
ik dacht zelf aan het gewoon te geven op 2juni en dan in een envelop het geld
wat zouden jullie doen ?