We zijn naar een paardenhandelaar geweest en ze zeiden dat Bram wel een lieve pony is.
Nu is er een soort proeftijd ingegaan om te kijken of we wel goed bij elkaar passen en om aan elkaar te wennen.
Ik ben zo blij.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinvdM schreef:joke165 schreef:en te ver om te kijken.
Meen je dat? Ik rijd rustig het hele land door voor een leuk paard.
KarinvdM schreef:Ik wil ook graag een filmpje zien voordat ik kom kijken. Soms beweren mensen dat een paard een goede beweger is of zelfs extra kan bewegen en dan kom je daar en dan blijkt het een heel gewoon bewegend paard te zijn.
bertine37 schreef:Ik heb steeds een "beetje" pech in mijn zoektocht naar een leuke gezinstinker.
want nu lig ik plat met een zeer pijnlijke nekhernia. maandag heb ik een spoedoperatie. Geen idee hoe lang het duurt voordat ik mijn zoektocht weer verder kan zetten. Ondertussen gaan de kosten voor de volledig verzorgde stalling door..... maar ik geef de plek niet op want dat is nu vooral het enige waar ik nu naar toe leef ! mijn doel is nog steeds om deze zomer op mijn eigen tinkie door de bossen te rijden ?
Wie nog een leuke tink weet mag me mailen. maar ik kan dus niet per direkt komen kijken helaas....
Somebody_ schreef:KarinvdM schreef:Ik wil ook graag een filmpje zien voordat ik kom kijken. Soms beweren mensen dat een paard een goede beweger is of zelfs extra kan bewegen en dan kom je daar en dan blijkt het een heel gewoon bewegend paard te zijn.
Inderdaad! En dan moet je soms nog blij zijn als ze 'normaal' bewegen, want je ziet er toch soms een paar voorbij komen....
Mosh schreef:Somebody_ schreef:
Inderdaad! En dan moet je soms nog blij zijn als ze 'normaal' bewegen, want je ziet er toch soms een paar voorbij komen....
Als je gerichte vragen stelt over de beweging dan zijn de meesten wel eerlijk, omdat ze het niet fijn vinden om af te gaan in het bijzijn van iemand met 'verstand van zaken'.
Lowara schreef:is het een grote pony of een paard?
papieren erbij?
ik denk.. dat die zo ongeveer 1500/2000 heeft gekost?
Yom schreef:laat je eigenlijk altijd een medische keuring doen of pas bij een bepaalde aanschafwaarde?
en als je geen medische keuring doet maar je DA laat kijken als je pony gearriveerd is, wat spreek je dan af bij de verkopers? Als de DA wat ontdekt pony weer terug?