wat raden jullie aan ? pony is 1,43 Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zit er aan te denken om mn Azalea setje dan maar compleet te maken met een Choco bruine anky pad en nog wat prul. Maar Schockemohle is ook wel erg gaaf, en HKM, en niet te vergeten de HV Polo Roze/Zwart die perfect bij mn nieuwe rijbroek en shirtje en vestje die ik heb past. Eigenlijk wil ik ook wel een pad, omdat ik van de zomer mn jonge pony goed wil gaan trainen, en die heeft een duidelijke voorkeur aan zachte pads, de meeste dekjes vindt hij veel te hard ofzo, maar Anky's loopt hij heel fijn onder. Dat is een koffievos en daar staan bruintinten weer heel goed op, dus daarmee wordt de roze/zwarte set dan weer geen succes. HKM past wel mooi bij mn handschoenen en cap
Die 2 zouden ook nog gecombineerd kunnen worden met het QHP dekje dat ik heb, die is zo vaak gewassen dat ie ook heel zacht is en daar heeft pony ook wel vrede mee
Rotbok, dat ie gewoon alle dekjes accepteerd
HKM en Schockemohle zijn ook wel setjes die ik mooi blijf vinden denk ik, dat is met die HH flamingo en Eskadron budget dan weer niet zo.
ik moet toegeven dat die beige set van shockemole wel prachtig is ( dekje,peeesbescherming en springschoenen )

ik ben benieuw hoeveel ze bij jou gaan kosten
laura123456 schreef:http://www.ej.nl/products/10000304/3000 ... STYLE+W11*
Hier staan de prijzen van epplejeckik ben benieuw hoeveel ze bij jou gaan kosten
elfje72 schreef:laura123456 schreef:http://www.ej.nl/products/10000304/3000 ... STYLE+W11*
Hier staan de prijzen van epplejeckik ben benieuw hoeveel ze bij jou gaan kosten
Ik ook.

elfje72 schreef:Als er vraag naar is.

Thea_Ste schreef:elfje72 schreef:Als er vraag naar is.
@ elfje: kan je eventueel aanvragen wat jouw prijzen zouden zijn voor dekjes van eurostar? als die veel goedkoper uitvallen bij jou is het nog interessant, hier in belgie is eurostar wel goed te verkrijgen (in tegenstelling tot eskadron) voor eskadron kan je dus wel waarschijnlijk weer een bestelling van mij verwachten
hier id winkel is hij 64.95 ofzoiets..