grauwman schreef:Ze ziet er niet zo happy onder het zadel uit seasons. Ik vindt het plaatje met de Flemming mooier( terwijl dat niet mijn kleur is).
Ik vond de flemmingh ook een heel stuk werkwilliger ogen.....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij staat alleen niet bij die stal maar bij haar aan huis..
wissels dus niet onder de knie! dan is 18000 wel veel imo
JoannevZ schreef:Ben alweer bijna 3 kwartier thuis. Wat een super schattig en braaf paard!!! Het ene moment stuiterd hij idioot door de bak en het volgende moment komt hij staan tutten. Zo lief! Hij is nog heel puppy. Loopt leuk. Staat goed op de benen. Heel af en toe alleen een knak in de gewrichten in de voorbenen. Iemand hier ervaring mee?
listiglistje schreef:9 jaar Z2 startgerechtigd en redelijk bevestigde wisselswissels dus niet onder de knie! dan is 18000 wel veel imo
![]()
het is dus een Z1 paard wat de wissels niet beheerst, daar zit een duidelijk prijsverschil in....voor 18000 heb je er een die de wissels wel kent
JoannevZ schreef:JoannevZ schreef:Ben alweer bijna 3 kwartier thuis. Wat een super schattig en braaf paard!!! Het ene moment stuiterd hij idioot door de bak en het volgende moment komt hij staan tutten. Zo lief! Hij is nog heel puppy. Loopt leuk. Staat goed op de benen. Heel af en toe alleen een knak in de gewrichten in de voorbenen. Iemand hier ervaring mee?
Graag zou ik jullie mening hierover willen weten. Het is een super gaaf en leuk paardje, maar ben een beetje huiverig voor die knakkende voorbenen. Kan dit nu wel of geen kwaad? Heb het enkel in de stap gehoord.

JoannevZ schreef:JoannevZ schreef:Ben alweer bijna 3 kwartier thuis. Wat een super schattig en braaf paard!!! Het ene moment stuiterd hij idioot door de bak en het volgende moment komt hij staan tutten. Zo lief! Hij is nog heel puppy. Loopt leuk. Staat goed op de benen. Heel af en toe alleen een knak in de gewrichten in de voorbenen. Iemand hier ervaring mee?
Graag zou ik jullie mening hierover willen weten. Het is een super gaaf en leuk paardje, maar ben een beetje huiverig voor die knakkende voorbenen. Kan dit nu wel of geen kwaad? Heb het enkel in de stap gehoord.
Selinaa1 schreef:Ik had voor dit paard een ander paard die hoorde je ook steeds knakken ook in draf soms
Volgende eigenaar had m na laten kijken daaraan en er kwam te weinig vloeistof in t gewricht als i kt goed heben was dus een vorm van artrose.
maar ik weet het nog niet zo goed..