Ik wil graag een nieuwe pad voor Biaggi wat zou goed bij hem staan?Aqua Blauw en roze heb ik al bij hem
MissSophie schreef:Heeeeyy!Welke kleur vinden jullie het mooiste bij een bruine Arabier met zwarte manen? XAppeltjes groen of licht blauw
Naaoommii schreef:Ik wil graag een nieuwe pad voor Biaggi wat zou goed bij hem staan?Aqua Blauw en roze heb ik al bij hem [ Afbeelding ](Bordeaux)rood, beige, groen?
maximepatser schreef:Ik heb al een hele hoop dekjes, maar ben gewoon even benieuwd wat jullie vinden! [ Afbeelding ]GEEEEEL! dat vind ik heeeeeel mooi bij zwart
@Kim_97 donkerblauw vind ik zelf altijd heel mooi op haflingers! @Kimmi10 lichte of knal kleurtjes zijn hier mensen die rood of bordeaux op hun vosje hebben? (:
ik ben opzoek naar een hoofdstel en ik heb een leuke gezien maar vinden jullie deze kleur leuk staan op een fjord ?het hoofdstel is zwart met beige :http://www.rupa-sports.com/epages/00128 ... H-81357-BE
Welke kleur bij onze vos?we hebben haar net een paar dagen. ze is net uit de opfok dus nog helemaal vol met haar, nu is ze best oranje achtig, dus welke kleur zouden jullie aanraden?