Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

patriciavink schreef:Ik ben jarenlang bijrijder geweest en heb 4 jaar geleden mijn eerste eigen paard gekocht (die ik helaas nu moet verkopen). Nu heb ik zelf een bijrijder. Buiten het feit dat er een klik moet zijn met het paard maar ook met de eigenaar, vind ik dat een bijrijder niet hoeft te betalen voor de stalling e.d. Het zou mooi en fijn zijn als er af en toe een zak voer of hoefsmit betaald wordt, maar tis belachelijk dat je de helf van de stalling moet betalen als bijrijder. Ik ben juist bijzonder blij dat iemand de zorg voor mij paard op zich neemt. Begrijpt me niet verkeerd, ik ontvang een hele kleine bijdrage voor die 3 dagen. Maar daar kan ik misschien 1/5 stalling van betalen.

Dus inladen maar 
:D

En hij vindt inderdaad dingen neit zo snel eng 

. Maar goed, het is voor het goede doel.
En ik ben meer op zoek naar een verder doorgereden paard waar vooral ikzelf van kan leren.
Merel___ schreef:Mijn moeder gaat maandag even bellen naar Linda Verwaal (denk dat sommige van jullie haar wel 'kennen'), een collega van mn moeder
heeft daar 2 paarden vandaan,
en adviseerde haar te bellen. Dus we gaan daar binnenkort misschien ook even heen, zodat zij ons misschien wat meer kan informeren oid.
Ondertussen zoek ik door op marktplaats en bokt naar mijn ideale paard haha
heel veel succes ik denk dat het helemaal gaat worden. Ze heeft trouwens ook een website waar ze de paarden wel op heeft staan. Alice13 schreef:Merel___ schreef:Mijn moeder gaat maandag even bellen naar Linda Verwaal (denk dat sommige van jullie haar wel 'kennen'), een collega van mn moeder
heeft daar 2 paarden vandaan,
en adviseerde haar te bellen. Dus we gaan daar binnenkort misschien ook even heen, zodat zij ons misschien wat meer kan informeren oid.
Ondertussen zoek ik door op marktplaats en bokt naar mijn ideale paard haha
Ja ik ken linda verwaal, een van haar helpende handen is een vriendin. Linda heeft schitterende paarden staan. Ze moet op dit moment ook een hele mooie schimmel en vos hebben staan. Jammer genoeg boven mijn butget dus dat gaat hem voor mij niet wordenheel veel succes ik denk dat het helemaal gaat worden. Ze heeft trouwens ook een website waar ze de paarden wel op heeft staan.