Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:10

AmonRe schreef:
Ik kreeg van de week een mailtje van mw. de Wit dat mijn abonnement stopgezet is, ik ben benieuwd.

wat een geluk :+ Ik dacht eraf te zijn tot ik van toptijdschriften een brief kreeg dat ze binnenkort geld af gaan schrijven.

ashley1

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:29

@Mistral94:

ik heb die mail niet zelf verstuurd, ik heb namelijk (gelukkig) niks met dat bedrijf te maken, ik ging gewoon ff uit interesse dit topic lezen, kwam via een link in 1 van de eerste pagina's op de site van TROS Radar waar meerdere mensen ook klachten hebben over dit bedrijf en die brief kwam uit de post van iemand anders ;)

Maar ik dacht, misschien hebben jullie er wat aan :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:39

Ik wacht nog steeds vol spanning op een reactie.
Vorige week dinsdag een mail gestuurd én een boze brief, maar tot nu toe nog niks gehoord....

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:04

Duurde bij mij ook langer dan een week, voordat ik iets hoorde.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:45

duurt bij mij nu al weer maaaaanden................

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:19

@ Mistral94
Ja,vond ik ook wel bijzonder,
ik heb alle adressen uit dit topic gemaild....
maar kreeg alleen van die Astrid terug!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 13:25

AmonRe schreef:
Duurde bij mij ook langer dan een week, voordat ik iets hoorde.

Ok dan wacht ik nog even met mijn volgende boze mail :D

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 13:27

Ik heb ze in gebreke gesteld, heb het mei- en juninummer als geweigerd teruggestuurd en sindsdien niets meer ontvangen. Maar ook geen geld terug, zoals ik had geëist...

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 14:43

Jitskeangela schreef:
MISTRAL94 schreef:
Heeft iemand het adres van deze toptijdschriften? ik kom verschillende adressen tegen namelijk.
Ook ik heb de excuusbrief ontvangen terwijl mijn abonnement september 2009 al opgezegd is, er gaat nu een pittige brief retour en dan hoop ik maar voor ze dat ze niet nog een keer geld afschrijven.

van de site van Toptijdschriften/Horsimo

Horsimo
Zeemanstraat 27
2991 BG Barendrecht

Ik weet niet of het adres klopt!

Deze kom ik dus ook tegen.
Als ik via de KvK zoek, kom ik ook op dit adres uit.
Dus ik ga hier mijn brief naartoe sturen. Morgen loop ik even langs het postkantoor om hem aangetekend te versturen.
(Heb ik mij aan alle regels van hun voorwaarden gehouden, dus kunnen ze daar niets over zeggen)

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 14:50

@ Sabbientje,dit adres kreeg ik ook van een alleraardigste meneer die mij informeerde over het abbonnement :D
(ik deed net alsof ik een abbo wou om te kijken of ze daar wél op reageren en of ik dan een ander adres kreeg :D)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:31

ik heb naar alle mailadressen die in dit topic vernoemd worden een mail gestuurd en daarbij een leesbevestiging gevraagd, dan weet je in ieder geval dat ie in hun inbox terecht is gekomen, later heb ik bevestiging gehad dat mijn abbo stop was gezet, heb ik wel nog een tweede mail achteraan moeten sturen omdat ik wel een leesbevestiging kreeg maar geen antwoord, ik heb dus nog gemaild dat ik wel een leesbevestiging had gekregen maar nog geen antwoord, snel genoeg daarna kreeg ik reactie. hopelijk ben ik er dus ook daadwerkelijk vanaf

laurentius

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:24

Evelyne79, van welk mailadres heb jij je bevestiging gekregen?
Ik heb alleen een automatisch vakantiebericht van c.van.dijk@toptijdschriften gekregen namelijk.
Ik wil er ook vanaf, ik word gek van dit soort onzin.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:43

ria@atotzet.nl

ik heb met alle mail die ik gestuurd heb ook een leesbevestiging gevraagd, en van Ria ook ontvangen en van Ria uiteindelijk ook de bevestiging gehad.
Ik houd het wel nog in de gaten of ze niet nog wat gaan afschrijven van mijn rekening, als dat wel het geval is laat ik het storneren

laurentius

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:56

Ik heb gelukkig het automatisch afboeken op mijn rekening laten blokkeren (is wat meer gedoe maar nooit meer dit soort onzinnige afboekingen)
Van Ria kreeg ik een tijdje geleden nog zo'n afpoeier-antwoord dat ik het adres uit het blad moest zoeken; ik zal haar ook nog eens mailen dan.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:12

Hier niets gehoord maar ook geen juli editie ontvangen terwijl ik tot januari betaald heb. Zucht we zullen het zien........

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:16

Ik ben door hun in gebreke gesteld omdat ik niet betaald had. Heb ze een mailtje gestuurd dat ik later zou betalen omdat ik de middelen niet had.

Aangezien ik al deze verhalen hoor heb ik eigenlijk al lang geen zin meer in het hele tijdschrift. Ik heb dan ook nog niet betaald.
Ik heb nu al 2 maanden niks van ze gehoord. zouden ze mijn abonnement stop zetten (heb al een tijdje geen tijdschrift gehad) of andere acties ondernemen?
Iemand enig idee?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 07:06

Talische ik weet niet of dat de reden is dat je geen tijdschrift ontvangt. Maar ze zijn ook vreselijk laks en laat altijd met uitleveren dus dat kan ook de reden bij jou zijn. Het is horsimo met hun weet je het maar nooit :D

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 07:57

ik heb ook nog geen tijdschrift van juli ontvangen

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 08:05

artikelen gaan over evenementen die net af zijn....... e.d.

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 08:42

texelse schreef:
artikelen gaan over evenementen die net af zijn....... e.d.

en dat is het juli nr ??

laurentius

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:19

Ik heb net een bizarre email wisseling met Astrid van AtotZ gehad. Toen ik in mijn laatste mail vermeldde dat ik een abonnement op een gratis paardenblad met een bijdrage in de verzendkosten had genomen en geen abonnement op een dierenblad voor het dubbele kon ze me ineens wel uitschrijven. "Als je dat in je eerdere mail had vermeld had ik je wel kunnen uitschrijven" was het commentaar. Dus bij deze; vraag me niet waarom maar dat is een belangrijke zin kennelijk. Ik ben er van af dus, hoera! Veel succes iedereen..

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:59

Ik heb geen enkele reactie mogen ontvangen op mijn vraag waar het juli-nummer blijft :( .

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:41

Ik ook niet...... en ook niet over mijn opzegging dus we zullen het weer zien!

Deianeira87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 08:39

Horsimo, daar ben ik klaar mee. Heb al regelmatig klachten berichten gestuurd per e-mail, over slecht taalgebruik en de tientallen schrijffouten. Hebben ze nooit nederlandse les gehad ofzo. Maar dara kreeg ik nooit een reactie op. Ook heb ik vorig jaar November mijn lidmaatschap opgezegd per brief. Maar krijg nu nog regelmatig een horsimo thuis in de bus. De betaling daarvan kunnen ze mooi op hun buik schrijven, dat ze daar maar eens alles op orde maken.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 14:53

Ook ik heb een aangetekende brief gestuurd met daarin de opzegging van de Horsimo [weeeeeekeeeen terug al] maar nog nooit een antwoord gehad.
Ben ook bij de bank langs geweest om de machtiging stop te zetten.
Nu kijken of de Horsimo nog op de mat blijft vallen tot Oktober zo als het eigenlijk zou horen [Tot dan loopt mijn abo nl en daar heb ik ook voor betaald]