Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Helma_Edda schreef:Malou_Fenja schreef:ja dan heb ik vanavond 2 konijntjes om op te eten...heeft er ook nog iemand een shet, ik heb honger
sorry, ik heb alleen een hele dikke ijslander, ze heet fenja, ze heeft echt heel veel vet, moet lekker smaken
Helma_Edda schreef:Malou_Fenja schreef:ja dan heb ik vanavond 2 konijntjes om op te eten...heeft er ook nog iemand een shet, ik heb honger
sorry, ik heb alleen een hele dikke ijslander, ze heet fenja, ze heeft echt heel veel vet, moet lekker smaken
Fiffill schreef:Helma_Edda schreef:sorry, ik heb alleen een hele dikke ijslander, ze heet fenja, ze heeft echt heel veel vet, moet lekker smaken
Jij hebt gewoon een ijslanderdat is mijn droom
Helma_Edda schreef:ladypaard schreef:in het groene, groene, levenloze bos,
daar zaten 2 levenlose konijntjes,heel parmant
en ze sprongen ja levensloos in het rond,
lehehevenlohoos,
toen kwam opeens een jager,jager aan,
en die heeft er een geschoten,
dan ander is m levenloos gevlooogen..
APPLAUS
jaa °aplausjeeee° die is echt goed
Malou_Fenja schreef:Helma_Edda schreef:sorry, ik heb alleen een hele dikke ijslander, ze heet fenja, ze heeft echt heel veel vet, moet lekker smaken
ahum....jij nhebt edda...je waagt het niet om fenja op te eten
Helma_Edda schreef:fenja is niet van mij (dat is malou´s lievelingspony) ik heb wel een ijslander
edda
Hevonen schreef:Ik ga lekker een geroosterd broodje met Paturain eten!
Ga ik lekker van stinken
Helma_Edda schreef:jij kan me niet tegenhoudenze is toch niet van jou
Hevonen schreef:Hmmmmmm lekker
Ik heb zin in broodje shoarma met knoflooksaus
Malou_Fenja schreef:jaeen meeting...bij mijn (een beetje te dikke) vz-paardje fenja
Malou_Fenja schreef:Helma_Edda schreef:fenja is niet van mij (dat is malou´s lievelingspony) ik heb wel een ijslander
edda
vz-pony + lievelingspony
ladypaard schreef:Hevonen schreef:Hmmmmmm lekker
Ik heb zin in broodje shoarma met knoflooksaus
ik begin te watertanden..