Quellian schreef:Lame schreef:Jammer dat het vandaag geen 24 februari is... Kan nie wachten!!
Nee maar neveragain, ff serieus. Lees mijn posts nog eens, dit is alleen om jou te beschermen.
Bescherming voor wat?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quellian schreef:Lame schreef:Jammer dat het vandaag geen 24 februari is... Kan nie wachten!!
Nee maar neveragain, ff serieus. Lees mijn posts nog eens, dit is alleen om jou te beschermen.
neveragain schreef:Bescherming voor wat?
Quellian schreef:neveragain schreef:Bescherming voor wat?
Voor het geval je ernaast zit.
Zoals ik elders al postte: ik krijg andere dingen door
Ik gooi het niet in de groep, want het kan dat ik er naast zit. Dat kan voor jou ook gelden, in dat geval verlies jij je gezicht, ik niet.
Think about it.
neveragain schreef:Nou en? Ik hou geen dingen achter alleen omdat ik bang ben dat mensen mij niet geloven
neveragain schreef:ja en dan hoop ik dat die stal leeg is.
BitchyWitchy schreef:neveragain schreef:ja en dan hoop ik dat die stal leeg is.
Als je gelijk blijkt te hebben hoop ik ook dat die stal leeg is, en zal ik de eerste zijn om openbaar mijn excuses te maken, maar tot die tijd blijf ik wat jou betreft enorme reserves houden..........
neveragain schreef:voor de TIGSTE keer! waarom zo geheim? wat mogen andere mensen niet weten?? Ik heb geen geheimen, ik vertelde wat ik weet en dat is ook als jullie diegene die daar zit blijven negeren er veel meer dingen gaan gebeuren! Maar ja als dat niet aangenomen kan worden en er maar weer moet worden afgewacht en weggeschoven dan is het niet anders he maar zeg niet dat het niet voorkomen had kunnen worden. Wat zou jij doen als je ergens zat waar je niet wilde zitten? Ook aandacht trekken zodat mensen je zouden merken en konden helpen.
BitchyWitchy schreef:neveragain schreef:ja en dan hoop ik dat die stal leeg is.
Als je gelijk blijkt te hebben hoop ik ook dat die stal leeg is, en zal ik de eerste zijn om openbaar mijn excuses te maken, maar tot die tijd blijf ik wat jou betreft enorme reserves houden..........
Britty schreef:Als je de informatie niet wilt PB'en naar TS, maar je vind het wel heel belangrijk dat er iets met je informatie gedaan wordt, waarom stap je dan zelf niet naar de politie in de betreffende regio? Samen met die betreffende vriend?
Want om eerlijk te zijn wordt ik er nu wel een beetje moe van, dat je hier steeds je zin en mening zit door te drijven. Als je zo zeker bent van je zaak, kan je dit beter via de officiele weg spelen. In plaats van dit topic op zn gat te helpen. En als je van die duidelijke beelden/signalen krijgt, kan jij vast wel al zien of op 25-02-07 deze stallen leeg zijn...
neveragain schreef:Nou en? Ik hou geen dingen achter alleen omdat ik bang ben dat mensen mij niet geloven
Britty schreef:waarom was je dan al lang weg geweest?
neveragain schreef:Nee, ik weet niet of die stallen leeg zijn, wist ik dat maar dan was ik al lang weg geweest.