Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Elisa2 schreef:Braaf en beleerd voor de wagen verhoogd wel haar kansen.
Het is een paard voor een handige ruiter, heeft ze predikaten of veel predikaten in de moederlijn? Zo, ja dan is ze wellicht ook interessant voor de fok. Ben het voor de rest met Sky_As eens.
MarjanB schreef:Elisa2 schreef:Braaf en beleerd voor de wagen verhoogd wel haar kansen.
Het is een paard voor een handige ruiter, heeft ze predikaten of veel predikaten in de moederlijn? Zo, ja dan is ze wellicht ook interessant voor de fok. Ben het voor de rest met Sky_As eens.
https://horsetelex.nl/horses/pedigree/1574017/hera-b
Komt wel uit een fijne lijn en nog geen veulens gehad
MarjanB schreef:Haha ff laatste berichtje voor nu want moet een meeting in![]()
Verwacht geen hoogstaande dingen van me![]()
[ Video ]
knollentuin schreef:MarjanB schreef:Haha ff laatste berichtje voor nu want moet een meeting in![]()
[ Video ]
Ik zie hier nog wel wat verbeterpunten qua ligging van zadel, model van zadel past jou niet fijn en dat beinvloed jouw houding- en weet bijna zeker dat ze dan ook fijner gaat lopen
MarjanB schreef:knollentuin schreef:
Haha ff laatste berichtje voor nu want moet een meeting in![]()
[ Video ]
Ik zie hier nog wel wat verbeterpunten qua ligging van zadel, model van zadel past jou niet fijn en dat beinvloed jouw houding- en weet bijna zeker dat ze dan ook fijner gaat lopen
MarjanB schreef:Haha ff laatste berichtje voor nu want moet een meeting in![]()
[ Video ]
Cioccolato schreef:Als fokmerrie kom je al wel uit op onder de prijzen die hier genoemd worden.
En leeg. En nog geen veulens gehad. En laat in het seizoen.
Met karakter de vraag hoe ze is met t hele proces om drachtig te worden..
Babootje schreef:Cioccolato schreef:Als fokmerrie kom je al wel uit op onder de prijzen die hier genoemd worden.
Ja leeg is lastig, maar fokmerries met een goed papier kosten ook niet niks.
Cioccolato schreef:Als fokmerrie kom je al wel uit op onder de prijzen die hier genoemd worden.
Babootje schreef:Ja leeg is lastig, maar fokmerries met een goed papier kosten ook niet niks.
Oehlala schreef:Tenzij je de hippe lijnen hebt op het moment (belgisch bloed) of veel topsport erin, valt dat bij de springers echt vies tegen hoor op het moment. Er zit een groot verschil tussen de babbel van vele en de werkelijk betaalde euro's.
Oehlala schreef:Babootje schreef:
Tenzij je de hippe lijnen hebt op het moment (belgisch bloed) of veel topsport erin, valt dat bij de springers echt vies tegen hoor op het moment. Er zit een groot verschil tussen de babbel van vele en de werkelijk betaalde euro's.
Babootje schreef:Cioccolato schreef:Als fokmerrie kom je al wel uit op onder de prijzen die hier genoemd worden.
Ik zie op SH nog een fokmerrie aangeboden worden voor 17K van 13 jaar en 1 van 8, ook van 13. En 1 van 17 jaar voor 8K. Dus vergis je daar niet in.
Maar de meeste wel tussen de 6-7K afhankelijk natuurlijk van hoe interessant ze zijn.
Wat dat betreft is het nog wel de moeite waard om te kijken wat er uit die lijn nog verder komt aan springpaarden (zusjes, broertjes).