Gisteren even langs geweest. Wel even bij alle kids gekeken, maar stonden allemaal ver weg en ik had iemand bij mij die niet het land in durfde dus geen foto's gemaakt.
Cas gaat op zich goed alleen zijn balzak is wel enorm groot, maar hij heeft geen pijn of koorts dus de Da denkt dat het komt door het stilstaan. Moeten het wel goed in de gaten houden Benen zien er wel keurig uit.
Ik ben zelfs begonnen met beleren hahah Hij snapte er niet veel van maar vond het wel best.
Toen de paarden uit het land kwamen begon hij wel flink te hinniken maar bleef rustig.
Sorry voor de egopost, wist niet zeker of jullie op de hoogte wilde blijven .
Vanaf volgende week mogen we stukjes aan de hand wandelen. Ik weet nog niet zo goed of ik dat al durf met hem haha al is hij best rustig. Maar heb tranquigel meegekregen, dus we gaan het zien.
Wat fijn dat zijn benen de goede kant op gaan. Hopelijk wordt die balzak ook dunner als die weer wat mag stappen. En niet meer dan logisch dat je niet elke keer alles op de foto gaat zetten hoor, je komt er nu zo vaak.
Dat is wel goed nieuws. Is het misschien een idee om dan met een ander rustig paard samen te gaan wandelen? Eentje daar van stal die niet meer blikt of bloost op dat terrein? Heb je misschien iets minder bom naast je
Silly1972
Geplaatst: 30-04-20 14:37
Ik denk niet dat Cas daar nou echt op gaat letten en ach hij moet ook leren dingen alleen te doen. Ik begin wel met de binnenstal op en neer te lopen.
Hebo
Geplaatst: 30-04-20 17:08
MariekeS, Nelson staat inderdaad mooi op de foto, dank je wel.
Mer1980
Geplaatst: 30-04-20 17:08
Straks mag hij achter een (hoop ik drachtige) bomproof merrie aan lopen buiten Hij is zo mak straks
Binau
Geplaatst: 30-04-20 20:14
Goed nieuws Silly! Fijn dat het herstel goed verloopt. Succes met jullie eerste wandelingetjes
MariekeS_
Geplaatst: 02-05-20 11:56
Ik ga vanmiddag weer even bij de jongelui kijken. Misschien iets meer actie met de weersomslag (maar waarschijnlijk niet )
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 02-05-20 15:13
Ik heb alvast een plekje gereserveerd dit jaar alsnog weer. Van vriendlief mag ik het merrieveulen niet verkopen dat 2 dagen geleden is geboren dus noodgedwongen maar vast gereserveerd
Monica
Geplaatst: 02-05-20 15:18
Spannend dat je mag gaan stappen met Cas Silly! Wanneer ga je voor het eerst?
Veel plezier Marieke! Ik werd gisternacht wakker van de harde stortbuien en moest toen wel even aan de kleintjes denken hoor!
Wat leuk Cheytjuh! Gefeliciteerd! Fotooo?!
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 02-05-20 15:33
Hier een paar uur oud
Geboren op vriendlief verjaardag en dan ook nog eens 4x wit, een brede bles en merrie. Tja Had alleen niet verwacht dat hij zou zeggen dat ze niet weg mocht
Ja vandaag lekker met Casje getut hij was heel braaf voor een kleuter
Ook Mia eindelijk uitgebreid kunnen knuffelen na verbale ondersteuning van Silly om boze Nijn op afstand te houden want die zorgde weer voor gedonder in de wei. Helaas heeft Mia wel een flinke hap / tik gehad en heeft linksvoor een lelijke plek zitten boven haar knie. Het is al dicht, maar was wel gezwollen en de zwelling is gezakt, ze lijkt niet kreupel en je kan er verder niets aan doen.
Been:
Lekker kroelen:
Ze trekt ook gelukkig een beetje bij en ze wordt steeds iets minder lelijk.
He wat balen van Mia's wond. Maar inderdaad niet veel wat je er aan kan doen.
En knappe Cas! Die pakt het al mooi op zo.
MariekeS_
Geplaatst: 02-05-20 18:21
De jongens waren lekker wakker en vooral elkaar aan het vervelen. Wel veel traan- en prutoogjes dus de weersomslag heeft bij sommigen wel invloed gehad.
Er werd ook veel gekroeld met alle jeukende verhaar vachtjes: zelfs trio kroelsessies