Queelens hoe oud is die van jou? Ik zie ook elke zomer meer stippen. De eerste jaren helemaal niet & sinds 1 of 2 jaar zit nu ineens d'r hoofd onder de sproeten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Doubtless schreef:Die is nog lekker donker joh!
Queelens hoe oud is die van jou? Ik zie ook elke zomer meer stippen. De eerste jaren helemaal niet & sinds 1 of 2 jaar zit nu ineens d'r hoofd onder de sproeten
mistid schreef:Especial schreef:
Nee niet lelijk genoeg haha![]()
Komen knappe schimpies voorbij! De mijne had met z'n wintervacht 1 bruin vlekje op z'n hals maar ik hoop toch niet dat het een vliegenschimmel wordt. Dan verkoop ik hemgrapje natuurlijk, maar vind vliegenschimmels minder mooi. Lijken altijd vies.
Chouchou schreef:Ik ben juist hartstikke blij dat mijn schimmel ook stipjes krijgt, ik vind ze zo leuk!Zij heeft ze ook alleen in zomervacht, in wintervacht is het meer een waas met bruin door haar vacht. Alleen haar hoofd, buik en benen moeten nog flink verharen, de rest is al weer lekker glad met stipjes!
Batlow schreef:Ik zou wel graag willen dat die van mij een donkere appelschimmel wordt... Prachtig en nog weinig lastig van modder en poepvlekken.... Heb namelijk nog een pony die wel helemaal wit is![]()
Hoe oud is die van jou nou?