ralphtdw schreef:
ik heb het ook meer voor de bruine!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pletje123 schreef:![]()
Ik heb trouwens nog een paard te koop staan.. wie zoekt er nog een leermeester/recreatiepaard? Gaat om onze Friese hengst van 16 jaar. Is Z1 geklasseerd en heeft ook ervaring in het Para Equestrian-wereldje. Super braaf!! En fijn te rijden.
ruitje schreef:Pletje123 schreef:![]()
Ik heb trouwens nog een paard te koop staan.. wie zoekt er nog een leermeester/recreatiepaard? Gaat om onze Friese hengst van 16 jaar. Is Z1 geklasseerd en heeft ook ervaring in het Para Equestrian-wereldje. Super braaf!! En fijn te rijden.
Hoe hengst is hij precies? Wel te rijden met andere paarden in de bak?
En de vraagprijs. Mag ook via PB.
ruitje schreef:Hmmm, ik vraag mij af of ik toch niet teveel eisen stel, mijn advertentie is al best een aantal keer bekeken maar nog geen reactie's, zou ik zo onvriendelijk overkomen of bekijkt men mijn profiel en denken ze: 'ik wil mijn paard niet kwijt aan een dravers-mensch'
ralphtdw schreef:nicole: wat voor soort pony zoek jij?
want zag dat jij bij ons in de buurt woon woon in kampen,
maar wij waren van de week bij boeve in heerde
en stond een hele mooie palomino maar weet niet of die te koop stond maar hij heeft altijd boven gemiddelde pony's te koop staan.
en wij waren naast ysselvlied in wezep volgends mij is dat coelenhagen wat er naast zit en stond nog een E pony wel mooi type maar kende helemaal nog niks en vroeg 1500 euro voor deze pony
Nicole schreef:ralphtdw schreef:
Je was me voor.. Haha Winston idd..
Pletje123 schreef:ruitje schreef:Hmmm, ik vraag mij af of ik toch niet teveel eisen stel, mijn advertentie is al best een aantal keer bekeken maar nog geen reactie's, zou ik zo onvriendelijk overkomen of bekijkt men mijn profiel en denken ze: 'ik wil mijn paard niet kwijt aan een dravers-mensch'
Onze hengst voldoet in principe wel aan je eisenalleen dat B parcours wordt em niet haha
Wat voor budget heb je of beter gezegd: wat wil je besteden?
Goos_Horses schreef:Ah oke, vind hem echt een plaatje om te zien. Niet zo groot of wel?
Mooie rug, staat goed op de benen voor zover af te zien van de foto, mooie hengstennek erop wel beste onderhals en de hals nek aanzet vind ik toch wel een min puntje zeker op het hogere niveau met de oprichting kan dit problemen geven maar met de juiste training zal dat iets wat verbeteren en de onderhals ook minder worden.