Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat goed! Heb dinsdag nog vliegles gekregen en zelfs dat ging goed.
Met merries speelt hij niet. Maar op een gegeven moment stonden ze rechtop tegen elkaar aan en Humpf duwde Frum omver, waardoor hij achterover klapte en Hum er bovenop viel. Dat had heel verkeerd kunnen aflopen. Ik kreeg bijna een hartaanval van schrik.
_Lorette_ schreef:Ik heb ook het idee dat spelen goed is voor hem, daarom had ik gehoopt dat ze samen konden blijven staan.Met merries speelt hij niet. Maar op een gegeven moment stonden ze rechtop tegen elkaar aan en Humpf duwde Frum omver, waardoor hij achterover klapte en Hum er bovenop viel. Dat had heel verkeerd kunnen aflopen. Ik kreeg bijna een hartaanval van schrik.
Wie had dat nou gedacht. 
De eerste rare sprongen kon ik nog houden, maar toen werd het zo spastisch dat mijn zadel opzij schoof.... Ik probeerde me nog op te hijsen, terwijl Frum na enkele bokken in rengalop over het fietspad naar huis rende, maar daarbij drukte ik mijn spoor in zijn rug... Dus we gingen alleen maar harder en ik zakte steeds verder naar onderen, dus daar ging ik. In een innige omhelzing met het beton schoof ik door de snelheid nog een paar meter door.
Maar hij moest het wel doen, want ik was een beetje boos. Frum heeft z'n beperkingen, maar zo'n overdreven reactie was geheel onnodig.
Ik kan sinds enkele dagen weer op mijn knieën zitten. Het stukje bij de hut loop ik nog steeds met hem aan de hand en dat gaat inmiddels al heel goed (in draf en heel hard snurkend, maar verder oké). De andere beugelriem met beugel vonden we een aantal dagen later terug in een boom langs de weg.
dat je meteen terug bent gegaan. Voor zowel jou als frum.