Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Kan je zo een leuk dagje van maken toch
Weiw eet heeft ze wel familie die kant op.
Wij hebben onze andere merrie ook uit belgie gehaald 4 uur heen en 4 uur terug was een gezellige dag
Misschien ben ik anders daar in maar als je niets kan vinden in je omgeving moet je soms wat verder rijden voor HET paard
Duijfje schreef:@ Pizzazz Gefeliciteerd!!!
Ik zou wel willen dat ik de paarden mocht uitkiezen waar we gaan kijkenMaar dat zit er helaas ook niet in..
Offtopic: mijn moeder heeft vandaag eerste officiële paardrijd les gehad.. Ze vind het geweldig!!!
Duijfje schreef:@krackertje
Ja
Ze is omgegaan toen mijn handen open lagen van de blaren door mijn lieve fries *ze ging ervandoor en ik hield het touw nog vast, -Tip: Nooit doen.* Ze heeft toen voor haar gezorgd en zei: Ze is toch best wel lief haha
het was ook een schat.. maarjaIk heb voor mijn fries 2,5 uur gereden..
en voor deze paarden 2 uur ongeveer. de paarden zelf stonden 3 km van elkaar vandaanAanstaande zaterdag kijken naar de 2 paarden. Ik wilde naar 1 maar mijn vader wil dat ik de ander ook nog is probeer. Dan word het kiezen en dán komt er volgende week een hierheen
ikke schreef:simongek schreef:De gribaldi vindt ik een heel leuk paard en een redelijke prijs als je naar het paard kijkt.
Het eerste paard vindt ik niet spectaculair en dat zou wel moeten voor zo'n bedrag.
Gribaldi x Pion? Tja, wanneer je ermee door de bocht kunt.........