Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

liss schreef:liss schreef:ik ben ook thuis...met nieuw paard, 2,5 uur rijden heen en 2,5 uur rijden terug.
paard had nog nooit op de trailer gestaan, duurde een uur voordat ze erop stond, weg terug hebben we het paard niet gemerkt, staat nu lekker op stal te eten.
Chelsey (Tuschinski x Dublin)
4 jaar
onbeleerd, longeren kent ze wel.

_Marleen_ schreef:Chelsey lijkt op mijn Careina
Vandaag mijn paard laten keuren.
4-jarige Scandic 1.69 m
Naam: Curielle maar ik noem haar:
Careina (Sportnaam: Call her Reina)
De foto's van 7 weken terug (niet gemaakt door erkend paardenarts) opnieuw laten beoordelen,
dit was allemaal goed. Klinisch ook. Toen volgde een miscommunicatie aangezien ze niet hadden
begrepen dat ik sowieso foto's helemaal opnieuw wilde laten maken. Dit wordt morgen dus alsnog
gedaan, maar verwacht daar geen verrassingen bij.
Betaald, koopovereenkomst is getekend en eigendomsbewijs is bij mij.
Haal haar de 29e op
http://www.youtube.com/watch?v=tOsRpLbD6dw
http://www.youtube.com/watch?v=b5x-3XUlivE

Maar ik hoop dat dit wat word!!! 
maai_ke schreef:@liss: mooi paard is het geworden zeg! goed dat je deze dan toch hebt gekozen.
@marleen: ook een supermooie topper zeg. om jaloers op te worden.
Ik ben langzaam weer eens aan het kijken op internet maar man wat stijgen die prijzen! Sommige paarden worden voor een normaal bedrag aangeboden maar dat zijn vaak handelsgerichte stallen die weten wat hun paard waard is. Veel particulieren zien toch echt een toppaard in hun gewone leuke allrouder. De meeste paarden binnen een leuke prijsklasse zijn nog behoorlijk jong en groen. Vind dat altijd een beetje lastig om te doen. Nu ook weer een leuke schimmel van vijf jaar met goede gangen maar nog wel behoorlijk groen. Liep netjes op de film onder het zadel en zag er braaf en goed aan het been uit, vrijspringen was super, maar het is wel jong! Hmm. twijfel dan wel weer.
!
die van mij is nog niet dood ... heeft wel de leeftijd maar ik wil niet wachten tot ie gaat ik word er tenslotte ook niet jonger op.

. Zo afgaande op de foto spreekt 't paard me erg aan !