ligt der aan wat der thuis is.
meestal al me pa thuis is gaan we met auto en dan is 10 minuten/15 minuten. En als die niet thuis is en me ma wel en het is niet glad dan met scooter. en dan is ook even lang als met auto. En als me ma uit haar werk komt naar stal. Dan ga we op fiets en als glad is ok. En dan is 15 minuten/20 minuten. Ligt aan hoe hart je gaat enzo. Maar sta nu veder weg dan we 1st stonden. Maar we sta kwa stal mensen en stalling beter dan we stonden. Dus dat langer duurt tot ben maakt me niet uit. Plus dat nu dichter bij club zit dan ik zat waar lid ben. En hoef nu geen gevaarlijk kruis punt meer over. Met me paard als ik naar club wil. En ook geen brugjes in winter die glad zouden zijn. Heb nu meer kans dat gewoon kan rijden. Bij en club dan 1st in de winter. Maar mijn moeder gaat altijd mee ook als me paardje vrij heeft. Maar met rijden is ze altijd in buurt is ze aan mesten en al klaar is komt ze naar mijn toe dan begeleid ze mijn. EN aan me zien mijn paard nu in puber piroden is en mega vervelend kan zijn. En je der af wilt goeie ben ik blij dat me moeder der bij is. Want als echt heel erg woord dan kan me moeder longeren. Voor dat het echt goed mis gaat.
Laatst bijgewerkt door xxpaaardje op 03-12-13 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt