Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pemvandepar schreef:dit kwam ik tegen bij een andere forum:
Mensen, vandaag (17/7) stond in de vragenrubriek van het AD het onderwerp Publiforce. In het kort samengevat :
Publiforce staat op het Fraudemeldpunt van het Steunpunt Aquisitiefraude en dit wordt gesteund door het Ministerie van Justitie, het MKB en VNO.
Consuwijzer, het overheidsloket voor klachten van konsumenten, is zeer geinteresseerd in Uw klachten. Ga naar http://www.Consuwijzer.nl voor een contact formulier over klachten betreffende Publiforce, of bel 088 0707070.
Mijdt dit bedrijf met zijn gratis bladen!!!!!
Dus : Hoe meer mensen hun klachten sturen, hoe meer kans er is dat er iets tegen dit bedrijf wordt ondernomen!!!
en ja ik ben ook een slachtoffer die vast zit aan een duurbetaalde reclame folder....
. Ik hoop echt dat het werkt.
Citaat:Goedenavond,
ik heb al meerdere keren geprobeerd mijn abbonoment bij jullie op te zeggen,
omdat ik de laatste tijd erg ontevreden ben over jullie blad,
ik kan U deze redenen eventueel mailen,indien U mij antwoord en mijn abbonoment opzegt!
Vriendelijke Groeten,
en dan mijn naam+Adres
Citaat:Goedenavond,
ik wil graag informeren wat een abbonnoment voor 1 jaar bij U kost en wat advertenties plaatsen kosten,
Ik heb U e-mail adres verkregen via een vriendin,
vriendelijke Groeten...

MISTRAL94 schreef:Heeft iemand het adres van deze toptijdschriften? ik kom verschillende adressen tegen namelijk.
Ook ik heb de excuusbrief ontvangen terwijl mijn abonnement september 2009 al opgezegd is, er gaat nu een pittige brief retour en dan hoop ik maar voor ze dat ze niet nog een keer geld afschrijven.

MISTRAL94 schreef:die kwam ik ook tegen maar dus ook een adres in Rotterdam. Zit nog in dubio of ik deze brief aangetekend zal versturen wat eigenlijk van den zotte is. 99% van de post komt aan behalve opzeggingen van het lidmaatschap, jaja....
IngridB schreef:Ik heb dus ook het april nummer vandaag gekregen.
Zit een brief bij dat het blad Horsimo en Dier samen zijn gegaan en deze vanaf nu elke maand in
de bus valt. Gae straks ff bellen voor de zekerheid, want heb niet voor niets opgezegt natuurlijk!!!
En belachelijk dat ze dit zomaar gaan samenvoegen natuurlijk.
OOk bij dit hadden ze van te voren een brief moeten sturen met de vraag of je dit wel wil!
Maar goed, ik moet het niet en ga ze straks daarover bellen voordat er wéér geld wordt afgeschreven van mijn rekening.
Citaat:Geachte mevrouw
Ik zal de financiele administratie van de uitgeverij opdracht geven om dit terug te storten.
met vriendelijke groet,
Astrid de Wit
Ledenadministratie
nu hopen dat ze hun beloftes nakomen....Citaat:Geachte heer/mevrouw ,
Hierbij bevestig ik de opzegging op het blad de Horsimo per augustus.
met vriendelijke groet,
Astrid de Wit
Ledenadministratie

Jitskeangela schreef:Ik krijg als het goed is die 40 euro terugCitaat:Geachte mevrouw
Ik zal de financiele administratie van de uitgeverij opdracht geven om dit terug te storten.
met vriendelijke groet,
Astrid de Wit
Ledenadministratie
en ben van mijn abbo af:nu hopen dat ze hun beloftes nakomen....Citaat:Geachte heer/mevrouw ,
Hierbij bevestig ik de opzegging op het blad de Horsimo per augustus.
met vriendelijke groet,
Astrid de Wit
Ledenadministratie
en als ze weer afschrijven,Stoneren!
en mevrouw De wit heeft mij netjes een antwoord gestuurd binnen 1 dag!