Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:10

Heb ook net opgezegd per mail en gewone brief.
Het gaat bijna alleen nog maar over katten en honden, veel duurder geworden en soms ontvang je maanden niks. De inhoud slaat nergens op, veel artikelen komen volgens mij uit andere paardenbladen en het ziet er goedkoop uit.
Ik baal er wel van, weer veel rompslomp om eraf te komen. Ik ga eerst mijn rekening eens bekijken om te zien wanneer er iets afgeboekt is door Horsimo.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:34

pemvandepar schreef:
dit kwam ik tegen bij een andere forum:

Mensen, vandaag (17/7) stond in de vragenrubriek van het AD het onderwerp Publiforce. In het kort samengevat :
Publiforce staat op het Fraudemeldpunt van het Steunpunt Aquisitiefraude en dit wordt gesteund door het Ministerie van Justitie, het MKB en VNO.
Consuwijzer, het overheidsloket voor klachten van konsumenten, is zeer geinteresseerd in Uw klachten. Ga naar http://www.Consuwijzer.nl voor een contact formulier over klachten betreffende Publiforce, of bel 088 0707070.
Mijdt dit bedrijf met zijn gratis bladen!!!!!

Dus : Hoe meer mensen hun klachten sturen, hoe meer kans er is dat er iets tegen dit bedrijf wordt ondernomen!!!

en ja ik ben ook een slachtoffer die vast zit aan een duurbetaalde reclame folder....

Ik heb mijn klacht verstuurd :D. Ik hoop echt dat het werkt.

Butterfly

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:57

Ik kan geen formulier vinden op die site...

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:27

Bij mij is er in maart 2010 19,95 afgeboekt, dus ik ben gelukkig hopelijk op tijd met afzeggen, voordat ze 39,95 gaan afboeken....

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 08:57

Ik heb tot op heden niks meer ontvangen, dus ga er maar vanuit dat het allemaal goed verwerkt is!

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:24

Ik heb het exemplaar van juni als laatste ontvangen. In juni ging het over een vooruitblik op het CHIO R'dam dat al was geweest..... Ik kreeg die editie pas eind juni toegestuurd.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:44

Ik kreeg vanmiddag een brief met de mededeling dat Top tijdschriften Publiforce heeft overgenomen en dat ze gemerkt hebben dat de vorige uitgever een administratieve fout heeft gemaakt. Door deze fout zijn er in de verkeerde maand lidmaatschappen verlengd en geld afgeschreven... blablabla...
Ze bieden hun verontschuldingen aan voor de gemaakte fouten en beloven nu in de goede maand alles te regelen en dergelijke fouten gaan ze proberen te voorkomen....
Maar helaas..... ik had mijn abonnement in oktober al opgezegd en wat doen ze: ze hebben vandaag ook maar meteen € 19,95 van mijn rekening afgeschreven (inmiddels terug laten boeken natuurlijk). Blijkbaar is de ledenadministratie nog steeds niet in orde...... :(

willyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:37

Ik had een email gestuurd én reactie gekregen. Ik was blij dat ik reactie had gehad dat mijn abonnement stopgezet werd, alleen is dit per september. Begrijp niet helemaal waarom,maar goed ik laat het maar zo.Ondertussen hou ik mijn rekening maar in degaten of er niet weer abonnementsgeld afgehaald word.

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:51

willyr: waarschijnlijk is je abonnement ingegaan in september en heb je daar ook voor betaald. Vandaar dat ze hem dan pas stopzetten, want je hebt nog recht op de nummers van juli en augustus.

willyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 22:49

Oja sorry, ff foute info gegeven....ik heb het even nagekeken, ik kreeg een mail dat ik lid ben tot januari en dat is niet logisch ivm dat ik in september 2009 betaald heb...

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 08:35

Ik heb dinsdag een email gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen....
Voor de zekerheid heb ik ze ook nog maar via de gewone post een bericht gestuurd
Wat baal ik van dat blad zeg.... Dikke spijt dat ik me daar ooit voor opgegeven heb......

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:32

Citaat:
Goedenavond,
ik heb al meerdere keren geprobeerd mijn abbonoment bij jullie op te zeggen,
omdat ik de laatste tijd erg ontevreden ben over jullie blad,
ik kan U deze redenen eventueel mailen,indien U mij antwoord en mijn abbonoment opzegt!
Vriendelijke Groeten,
en dan mijn naam+Adres

en deze mail
Citaat:
Goedenavond,
ik wil graag informeren wat een abbonnoment voor 1 jaar bij U kost en wat advertenties plaatsen kosten,
Ik heb U e-mail adres verkregen via een vriendin,
vriendelijke Groeten...

Hopelijk wil ze redenen weten en mailt ze terug,
Verder mail ik haar met mijn andere e-mail adres over de kosten van een abbonoment en advertenties :)
als ik daar wel reactie op krijg.......

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:38

Heeft iemand het adres van deze toptijdschriften? ik kom verschillende adressen tegen namelijk.
Ook ik heb de excuusbrief ontvangen terwijl mijn abonnement september 2009 al opgezegd is, er gaat nu een pittige brief retour en dan hoop ik maar voor ze dat ze niet nog een keer geld afschrijven.

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:47

MISTRAL94 schreef:
Heeft iemand het adres van deze toptijdschriften? ik kom verschillende adressen tegen namelijk.
Ook ik heb de excuusbrief ontvangen terwijl mijn abonnement september 2009 al opgezegd is, er gaat nu een pittige brief retour en dan hoop ik maar voor ze dat ze niet nog een keer geld afschrijven.

van de site van Toptijdschriften/Horsimo

Horsimo
Zeemanstraat 27
2991 BG Barendrecht

Ik weet niet of het adres klopt!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:52

die kwam ik ook tegen maar dus ook een adres in Rotterdam. Zit nog in dubio of ik deze brief aangetekend zal versturen wat eigenlijk van den zotte is. 99% van de post komt aan behalve opzeggingen van het lidmaatschap, jaja....

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:54

MISTRAL94 schreef:
die kwam ik ook tegen maar dus ook een adres in Rotterdam. Zit nog in dubio of ik deze brief aangetekend zal versturen wat eigenlijk van den zotte is. 99% van de post komt aan behalve opzeggingen van het lidmaatschap, jaja....

En een adres in Alblasserdam.....
en aangetekend,gewoon niet doen.zonde van het geld,
kunnen ze hard roepen dat wij ons niet aan de afspraken houden,
maar dat doen zij ook niet!
Dus,dat kun je ook gewoon mailen/in een brief zetten hoor!
Dat is bij mijn weten gewoon je recht!
Succes en ik hoop dat je er af komt!

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 10:08

IngridB schreef:
Ik heb dus ook het april nummer vandaag gekregen.
Zit een brief bij dat het blad Horsimo en Dier samen zijn gegaan en deze vanaf nu elke maand in
de bus valt
. Gae straks ff bellen voor de zekerheid, want heb niet voor niets opgezegt natuurlijk!!!
En belachelijk dat ze dit zomaar gaan samenvoegen natuurlijk.
OOk bij dit hadden ze van te voren een brief moeten sturen met de vraag of je dit wel wil!
Maar goed, ik moet het niet en ga ze straks daarover bellen voordat er wéér geld wordt afgeschreven van mijn rekening.

Ik heb nooit een brief daarover gehad!
ik vond het nl. heel vaag dat er vanalles over honden stond ?
Nu weet ik dus waarom

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 11:15

nog een mail adres :
info@atotzet.nl
weet niet of het al genoemd is,ik heb nl. alle e-mail adressen gemaild

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:06

Ik heb net een mailtje gestuurd naar ledenservice@toptijdschriften.nl met de boodschap dat ik het niet eens was met de prijsophoging en dat ik mijn abo op wou zeggen. Klantnummer en naam erbij, en afwachten maar... Ik ben dan tot Januari lid, en als ze weer geld af gaan schrijven laat ik dat mooi terugboeken!!

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:40

Ik krijg als het goed is die 40 euro terug
Citaat:
Geachte mevrouw

Ik zal de financiele administratie van de uitgeverij opdracht geven om dit terug te storten.

met vriendelijke groet,

Astrid de Wit
Ledenadministratie

en ben van mijn abbo af:
Citaat:
Geachte heer/mevrouw ,

Hierbij bevestig ik de opzegging op het blad de Horsimo per augustus.

met vriendelijke groet,

Astrid de Wit
Ledenadministratie
nu hopen dat ze hun beloftes nakomen....
en als ze weer afschrijven,Stoneren!

en mevrouw De wit heeft mij netjes een antwoord gestuurd binnen 1 dag!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 17:40

pff heb niet eens een bevestiging gehad van mij aangetekende brief en ook geen antwoord op mijn emails gekregen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 07:10

Jitskeangela schreef:
Ik krijg als het goed is die 40 euro terug
Citaat:
Geachte mevrouw

Ik zal de financiele administratie van de uitgeverij opdracht geven om dit terug te storten.

met vriendelijke groet,

Astrid de Wit
Ledenadministratie

en ben van mijn abbo af:
Citaat:
Geachte heer/mevrouw ,

Hierbij bevestig ik de opzegging op het blad de Horsimo per augustus.

met vriendelijke groet,

Astrid de Wit
Ledenadministratie
nu hopen dat ze hun beloftes nakomen....
en als ze weer afschrijven,Stoneren!

en mevrouw De wit heeft mij netjes een antwoord gestuurd binnen 1 dag!

Wat bijzonder heb jij via de mail opgezegd?

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 07:35

Hoi allemaal,
wat vervelend voor jullie zeg, dat gedoe met Horsimo!
Blij dat ik er geen lidmaatschap op heb.
Ik kwam gewoon ff lezen in dit topic en ben via een link op de site van TROS Radar gekomen over het Horsimo lidmaatschap, daar zitten ook heel veel mensen die er gedoe mee hebben.
Ook las ik dat (een aantal van) jullie moesten bellen naar een heel duur 0900-nummer van 80ct per minuut kost, op de site van Radar heb ik een ander telefoonnummer gevonden, een gewone, die volgens mij nooit zoveel per minuut kost: "078-6522700 is van publiforce, de uitgever, die moeten we lastig gaan vallen". Eventjes uit de post van iemand geknipt en geplakt ;)

En dit is begin juli gepost door iemand anders op de site van Radar:

Ook ik kwam niet van het abonnement voor Puzzelvriend af, maar nadat ik onderstaande email heb gestuurd naar astrid@atotzet.nl en c.van.dijk@unitedforce.nl kreeg ik vandaag tot mijn grote verrassing een email terug waarin stond "Hierbij bevestig ik de opzegging op het blad Puzzelvriend per september 2010". Ben dus superblij dat ik eindelijk van Publi Force af ben!!!

Dit is mijn email geweest (voel je vrij om deze ook te gebruiken):

Geachte mevrouw de Wit, heer/mevrouw C. van Dijk,

Bij deze zeg ik mijn lidmaatschap per direct op voor Puzzelvriend.
Mijn klantnummer is <...>.

Vorige maand heb ik ook al een email gestuurd om mijn lidmaatschap op te zeggen.
Helaas kreeg ik toen het antwoord dat dit alleen via een aangetekende brief kon worden opgezegd.

Echter is er sinds 1 januari 2010 een nieuw wetsartikel: Burgerlijk Wetboek 6, art.267 waarin het volgende staat te lezen:

"De ontbinding vindt plaats door een schriftelijke verklaring van de daartoe gerechtigde. Indien de overeenkomst langs elektronische weg is totstand gekomen, kan deze tevens door een langs elektronische weg uitgebrachte verklaring worden ontbonden. Artikel 227a lid 1 is van overeenkomstige toepassing."

Aangezien ik het contract met Puzzelvriend via elektronische weg ben aangegaan, beëindig ik het ook weer door middel van deze email.

Graag ontvang ik van u een bevestiging dat mijn lidmaatschap bij deze is beëindigd.

Dus misschien hebben jullie hier wat aan.

Heel veel succes in ieder geval om van dat rare stelletje af te komen!! :)

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 07:44

Ik kreeg van de week een mailtje van mw. de Wit dat mijn abonnement stopgezet is, ik ben benieuwd.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:09

Duidelijke mail Ashley! Heb jij toevallig ook per post verstuurd en zo ja waar heb jij het naar toe gestuurd? Er zijn namelijk meerdere adressen te vinden op het internet.