Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:38

SONY schreef:
WEET JE WAT HEEL RAAR IS:

- JE HEBT GEEN INFO IN JE PROFIEL

-SCHIJNT ALLES TE WETEN, MAAR FEITEN GEEF JE NIET

- JE SUGGEREERT ALLEMAAL DINGEN

EN JE HEBT JE AANGEMELD EN DE ENIGE POSTS ZIJN DIE, IN DIT TOPIC

OVER VREEMD GESPROKEN..

En het raarste is nog, dat ze al vanaf 2005! geregistreerd staat

juliaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:39

SONY schreef:

OVER VREEMD GESPROKEN..

Schaduwaccount?

terorita

SONY schreef:

OVER VREEMD GESPROKEN..

waarschijnlijk voorspelde ze het al

HummerTime

SONY schreef:

OVER VREEMD GESPROKEN..

Ze heeft geen identiteit Clown Clown Clown
Laatst bijgewerkt door HummerTime op 14-12-06 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-05-22 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:41

Ja haha... ze wist in 2005 al dat ze moest gaan posten op bokt eind 2006.. dus had ze alvast een account aangemaakt.. haha!!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:42

denk eerder aan een schaduw acount,
maar dat moeten de mods toch kunnen uitzoeken

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:44

hmmmz.. ben benieuwd!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:45

en als het 25 feb aan het eind vd dag nog niet in de fik staat doet hij/zij het zelf
edit; neveragain bedoel ik dan

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:53

Neveragain had zich in 2005 natuurlijk aangemeldt omdat ze al zover vooruit kon kijken dat dit topic er vorige week zou staan Haha!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:55

rare mensen heb je er toch tussen zitten... Verward

Trek je er niet teveel van aan Cayusejuhh
Desnoods geef je dit ook even door aan de politie zodat ze op de hoogte zijn, mocht er wel een verband zijn.

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:56

Het doet er helemaal niet toe wie ik ben want dat zou ik ook kunnen verzinnen! en dat is hierin ook helemaal niet belangrijk! En als ik niks te melden heb doe ik het niet, is niks verboden aan hier gewoon meelezen hoor. en dingen per pb doe ik als anderen iets niet hoeven te weten, in dit geval mag iedereen alles weten dus is pb niet nodig.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:58

@ Neveragain; als je serieus gaven hebt, dan weet je dat je in zulke gevallen je mond moet houden. Ik kreeg ook dingen door, maar doe er niets mee, is simpelweg mijn zaak niet en heb geen zin om voor gek uitgemaakt te worden. Dom van je dat jij dat er wel voor over hebt.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:59

Ik denk dat het er wel toe doet wie je bent Neveragain... Vertel eens... verliefd..verloofd ... getrouwd? HOe oud ben je? Waar woon je? Hoeveel dieren heb je? En sinds wanneer heb je gemerkt dat je paranormaal begaafd bent? Als je dit gewoon beantwoord dan kom je geloofwaardig over....

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:00

Als ik dingen kan voorkomen, als ik dingen naar boven kan brengen die belangrijk zijn dan doe ik dat ja! Dan maar gek maar dan kan ik nooit zeggen dat ik niet alles naar voren heb gebracht en als er maar iemand is die iets doet met de 25e, al is het maar voor de dieren dan wil ik daar graag gek om gevonden worden, het gaat om het algemeen belang

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:00

neveragain schreef:
Het doet er helemaal niet toe wie ik ben want dat zou ik ook kunnen verzinnen! en dat is hierin ook helemaal niet belangrijk! En als ik niks te melden heb doe ik het niet, is niks verboden aan hier gewoon meelezen hoor. en dingen per pb doe ik als anderen iets niet hoeven te weten, in dit geval mag iedereen alles weten dus is pb niet nodig.

Als nou blijkt dat de enige manier om je boodschap over te brengen, en serieus genomen te worden, via PB is.... Wat is dan het bezwaar om die pb te sturen??? Of krijg je dan geen aandacht genoeg????

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:01

Lame schreef:
Ik denk dat het er wel toe doet wie je bent Neveragain... Vertel eens... verliefd..verloofd ... getrouwd? HOe oud ben je? Waar woon je? Hoeveel dieren heb je? En sinds wanneer heb je gemerkt dat je paranormaal begaafd bent? Als je dit gewoon beantwoord dan kom je geloofwaardig over....

Dat heeft helemaal niks met dit geval te maken en ik ben niet paranormaal begaafd ik heb een hekel aan dat woord

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:02

Hoe noem je jezelf dan?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:02

neveragain schreef:
Als ik dingen kan voorkomen, als ik dingen naar boven kan brengen die belangrijk zijn dan doe ik dat ja! Dan maar gek maar dan kan ik nooit zeggen dat ik niet alles naar voren heb gebracht en als er maar iemand is die iets doet met de 25e, al is het maar voor de dieren dan wil ik daar graag gek om gevonden worden, het gaat om het algemeen belang

MIJ maakt het niet uit dat je voor gek wordt versleten, je zet alleen jezelf te kijk.

Want STEL dat er niets gebeurt de 25e? Wat dan? Dan heb je gelogen? Dan heb je het niet juist doorgekregen? Dan is het lot van de dader aangepast?

Zulke dingen moet je niet in het openbaar gooien, echt niet. En niet alleen om jezelf te beschermen, ook om anderen te beschermen. Nogmaals; als je écht gaven hebt, dan gooi je dit niet in het openbaar. Helaas zijn het vaak alleen mensen die interessant willen doen die alles naarbuiten klappen, mensen met gaven zul je niet zo snel horen, die branden hun handen niet.

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:03

Quellian schreef:
neveragain schreef:

MIJ maakt het niet uit dat je voor gek wordt versleten, je zet alleen jezelf te kijk.

Want STEL dat er niets gebeurt de 25e? Wat dan? Dan heb je gelogen? Dan heb je het niet juist doorgekregen? Dan is het lot van de dader aangepast?

Zulke dingen moet je niet in het openbaar gooien, echt niet. En niet alleen om jezelf te beschermen, ook om anderen te beschermen. Nogmaals; als je écht gaven hebt, dan gooi je dit niet in het openbaar. Helaas zijn het vaak alleen mensen die interessant willen doen die alles naarbuiten klappen, mensen met gaven zul je niet zo snel horen, die branden hun handen niet.

Juist!

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:03

BitchyWitchy schreef:
neveragain schreef:

Als nou blijkt dat de enige manier om je boodschap over te brengen, en serieus genomen te worden, via PB is.... Wat is dan het bezwaar om die pb te sturen??? Of krijg je dan geen aandacht genoeg????

Als dat zo is dat ik wel via pb serieus genomen ga worden dan zit er iets niet goed. En ik zeg nooit dingen die ik niet 200% zeker weet, zo simpel is het. En hoe ik hetzelf noem? ik plak er geen etiketje op

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:04

Jammer dat het vandaag geen 24 februari is... Kan nie wachten!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:04

Lame schreef:
Jammer dat het vandaag geen 24 februari is... Kan nie wachten!!

Haha!

Nee maar neveragain, ff serieus. Lees mijn posts nog eens, dit is alleen om jou te beschermen.

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:05

Whahahahah ohw... mén wat word ik moe van jou zeg! Wat een gezeur! Als je meer weet, zeg dan gewoon alles hier!
Laatst bijgewerkt door DTLL op 14-12-06 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:05

Jullie dwalen af, waarom niet overgaan op neveragain negeren, dan houd ze vanzelf haar mond wel.. Bovendien hebben we een ignorknop he Knipoog gewoon neveragain toevoegen in je foeis, dan krijg je haar/zijn berichten niet te zien..

Hier schiet TS niets mee op mensen! Het is al erg genoeg zo zonder dat er een rel word gehouden door een of andere mafkees die dreigementen uit en wazige voorspellingen doet, mar ze/hij krijgt voeding om er mee door te gaan van ons, omdat wij neveragain niet mer rust laten en links laten liggen..