Vickyyy schreef:Hmmm.. k snap niet dat mensen dat over hun hart verkrijgen ** voordat iedereen weer boos word ** iedereen moet het zelf weten! Maar ik verkrijg het niet over mijn hart, om mijn pony te laten slachten.
Ieder voor zich.. Wie het wel doet , heeft ook een hart.. wie het niet doet ook.. ik vind het allebei niet fijn, beide keren ben je pony/paard kwijt.
Precies, het eindresultaat is hetzelfde, dood...........
Het enige verschil is dat na slacht je paard opgegeten wordt tenzij je aangeeft dat ie niet voor consumptie gebruikt mag worden.
Bij een spuitje komt de Rendac, en die maalt je paard tot stukjes van 50mm en verwerkt het tot voer voor andere dieren, of als het niet geschikt is om voer van te maken, doet het daarna in een soort van snelkookpan en verwerkt het op die manier.....
(sorry, maar dat van de Rendac wilde ik toch nog even uitleggen, omdat over slacht wel heel uitgebreid verteld wordt, en over de Rendac komen we niet verder dan dat die het paard ophalen...

Als je paard na slacht niet voor consumptie gebruikt wordt, dan zal de Rendac ook wel langs komen denk ik