Is het aan te raden dan alsnog te keuren, zowel klinisch als rontgen?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Century schreef:Ah, dat verduidelijkt het al iets meer. Het is een NRPS
Is het aan te raden dan alsnog te keuren, zowel klinisch als rontgen?
esje01 schreef:Korte update: ik ben geblokkeerd en er wordt nergens op gereageerd.
Ik heb me nog een aantal dagen vreselijk boos gemaakt en mijn verhaal overal verteld ( genoeg mensen op concours gezien dit weekend) en daar laat ik het maar bij.
Paard loopt weer fijn met de stalruiter zijn rondje.
En aan het eind van de maand gaat hij vertrekken naar Noorwegen.
En het was weer een wijze les.
ynskek schreef:Zonnetje81 schreef:Niet flitsende kosten ook tussen de 10-20k.
Die ben ik niet helemaal met je eens...
Ik zie nu o.a. deze staan...
https://link.marktplaats.nl/m2116039256 ... ialbuttons
Er is ook een verkoper in Tolbert die er een stel heeft staan voor minder dan 10, ik heb er alleen bij die een onderbuikgevoel bijdat is een andere dan de link hier boven
esje01 schreef:Korte update: ik ben geblokkeerd en er wordt nergens op gereageerd.
Ik heb me nog een aantal dagen vreselijk boos gemaakt en mijn verhaal overal verteld ( genoeg mensen op concours gezien dit weekend) en daar laat ik het maar bij.
MarjanB schreef:Wat denken jullie qua vp?
12 jaar , 164, Merrie, springen gefokt. Prok, rx en klinisch goed. Eenkennig en gevoelig paard, geen bokker oid maar kan vlug zijn en heeft wat moeite spanning af te vloeien. Zou ideaal buitenrij paard zijn voor iemand die samen met anderen rijd. Goede voeten en staat zonder ijzers hier. Sociaal paard met andere paarden. Gebaad bij regelmaat en geen spectaculaire beweger. Knap paard.
[ [url=m/qzkl74.png]Afbeelding[/url] ]
Sky_As schreef:en ik ga gezien het verleden ervan uit dat het geen top springpaard is, anders had daar vast iemand in het verleden al wel een keer gebruik van gemaakt)
MarjanB schreef:Ze kan springen en vind dit ook leuk maar begreep dat als het hoger wordt ze vertrouwen mist en dan gaat staan. Is L1 of L2 geklasseerd
mavantos schreef:MarjanB schreef:Wat denken jullie qua vp?
12 jaar , 164, Merrie, springen gefokt. Prok, rx en klinisch goed. Eenkennig en gevoelig paard, geen bokker oid maar kan vlug zijn en heeft wat moeite spanning af te vloeien. Zou ideaal buitenrij paard zijn voor iemand die samen met anderen rijd. Goede voeten en staat zonder ijzers hier. Sociaal paard met andere paarden. Gebaad bij regelmaat en geen spectaculaire beweger. Knap paard.
[ [url=m/qzkl74.png]Afbeelding[/url] ]
Ligt er helemaal aan hoe snel je wilt verkopen. Ik zou zeggen ergens tussen de €4-6k, maar heb natuurlijk geen enkel bewegend beeld gezien en weet ook niet of ze verder nog iets kan.