Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Kun je op facebook geen oproep doen bij jou in de buurt waar hij wel 24/7 buiten kan?
Want ook al zet je hem op matten, als de buurpaarden stoffen is dat voor hem nog te veel op dit moment.
Echt balen zeg, het leek zo mooi te gaan.
DuoPenotti schreef:Kun je op facebook geen oproep doen bij jou in de buurt waar hij wel 24/7 buiten kan?
Want ook al zet je hem op matten, als de buurpaarden stoffen is dat voor hem nog te veel op dit moment.
LadyDii schreef:DuoPenotti schreef:Kun je op facebook geen oproep doen bij jou in de buurt waar hij wel 24/7 buiten kan?
In december kan hij op de buitenstal.. Dan zou het voor een maand zijn. Ik ga rondvragen hier in de buurt.
Dreamboy schreef:Spenk schreef:Stress weegt denk ik nu niet op. Nog bijna een maand in stof dan kan je de longen daarna kapot hebben.
Dat is zeker waar maar stress kan ook de weerstand verlagen waardoor de klachten erger worden. Elk paard reageert anders op verhuizen.
Dreamboy schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik de pensionhouder in deze niet zo goed. Als je ziet hoe dit paard er aan toe is maak je toch een uitzondering en zorg je dat hij die paar weken 24/7 naar buiten kan? Ik ken de situatie daar verder niet natuurlijk maar een stuk weiland afzetten is niet zo moeilijk?
DuoPenotti schreef:Als hij alleen achter kan blijven wel.
Maar als de rest naar binnen gaat en hij dan gaat rennen?
Zoiets kan ik mij voorstellen. Anders lijkt het mij zo moeilijk ook niet te realiseren.
Saaams schreef:[ [url=m/0Jut29.png]Afbeelding[/url] ]