Josien_ schreef:Joehoe, de Welsh cob merrie is goedgekeurd dus ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaresse van twee knaple bruine merries!
Super!! Gefeliciteerd! Foto’s

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Clairetje81 schreef:Hoofdstel en bit kan het natuurlijk ook in zitten of inderdaad manier van rijden. Mooi boek! Die ga ik eens lezen!
Jullie snappen dus wel waar mijn twijfel vandaan komt. Paardenwereld kan zo’n rare wereld zijn in die zin. En wil mijn dochter niet nog een teleurstelling aan doen..
Ben benieuwd naar morgen!
@calipso dat zou ik dus ook echt niet kunnen waarderen!
Josien_ schreef:Joehoe, de Welsh cob merrie is goedgekeurd dus ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaresse van twee knaple bruine merries!
Clairetje81 schreef:@ Josien Gefeliciteerd met je aankoop! Leuk dier!
@pardoertje interessante lijn! Succes met het inrijden! Snap het wel.. Daar zijn jullie dan ook nog wel even druk mee!
2e bezichtiging ging goed! Hij ging gewoon door de bak heen. In stap draf en galop. Ook gewoon op een volte. Daarna nog even een rondje door de wei heen hij was lekker voorwaarts en enthousiast. Oortjes naar voren. Reed groot verkeer langs daar reageerde hij niet op. Dus het is wel een betrouwbaar paard.
Zij rijd hem 4 dagen in de week dressuur dat gaan wij al niet doen. Ambitie van dochter ligt meer bij springen WE en grondwerk.
Er is wel echt een match! En we komen eruit met de prijs en voorwaarden.
Dus wij zijn toch wel erg enthousiast! En blij dat we nog een keer zijn gaan kijken. Heeft mijn twijfels wel weg genomen met wat ik tot nu toe gezien heb.
@pardoertje interessante lijn! Succes met het inrijden! Snap het wel.. Daar zijn jullie dan ook nog wel even druk mee!
2e bezichtiging ging goed! Hij ging gewoon door de bak heen. In stap draf en galop. Ook gewoon op een volte. Daarna nog even een rondje door de wei heen hij was lekker voorwaarts en enthousiast. Oortjes naar voren. Reed groot verkeer langs daar reageerde hij niet op. Dus het is wel een betrouwbaar paard.
Zij rijd hem 4 dagen in de week dressuur dat gaan wij al niet doen. Ambitie van dochter ligt meer bij springen WE en grondwerk.
Dus wij zijn toch wel erg enthousiast! En blij dat we nog een keer zijn gaan kijken. Heeft mijn twijfels wel weg genomen met wat ik tot nu toe gezien heb.
opisop_shop schreef:Gefeliciteerd Josien, wat een leukerd!
En fijn dat hij is goedgekeurd padoertje, hoewel afscheid nemen nooit leuk is.
Hier helaas pech, maandag kijkers gehad en was wel enthousiast. Gister echter haar eigen paard die te koop stond afgekeurd waardoor ze sowieso nu geen ander paard kan kopen. Dus ik heb geen kopers meer.
Ik zit nu dus inmiddels wel erg omhoog met mijn paard want hij moet eigenlijk wel binnen twee weken verkocht zijn![]()
Dus mocht iemand nog een jong paard zoeken en houden van een uitdaging?
Romy1234 schreef:Josien, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar foto’s
Evamarie hoe is het met jou nieuwe aanwinst? Inmiddels al wat foto’s?
Josien_ schreef:Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!
Meet Ellie! Eerst een van de verkoopfoto's:
[ [url=m/rBz27h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de trailer:
[ [url=m/8r4aE4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanochtend hier op de weide voorzichtig kennis maken met haar nieuwe vriendjes. Links staat mijn andere merrie, in het midden twee weidegenootjes en rechts Ellie. Voorlopig nog even apart om te wennen, maar over een tijdje lekker samen.
[ [url=m/eRVAxg.jpg]Afbeelding[/url] ]