Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Qimm schreef:Ik heb misschien niet goed genoeg opgelet hoor, dus sorry als ik spuit 11 ben, maar heb je al eens bloed laten prikken?
veerledec schreef:Ze staat niet op het gras? Ze staat in een paddock dacht ik toch? Zandkuurtje zal wel al iets helpen, paar maandjes op de wei zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Liiesjjj schreef:Qimm schreef:Ik heb misschien niet goed genoeg opgelet hoor, dus sorry als ik spuit 11 ben, maar heb je al eens bloed laten prikken?
Nee nog niet. De dierenarts is er van overtuigd dat alle symptomen van de zand komen. Het was ook geen beetje zand moet ik erbij zeggen. Ze had 2 drollen gepakt en daar kwam al een eetlepel zand uit. Dus echt veel.
De dierenarts zegt als ze binnen een maand nog niet is opgeknapt kan je altijd nog bloedonderzoek laten doen. Ik vind het lastig bepalen waar ik goed aan doe. Aan de ene kant denk ik: wacht het gewoon even af. Aan de andere kant denk ik: beter alle onderzoeken nu doen dan weet je ook zeker of er niet meer aan de hand is. Maar wil ook niet onnodige dingen gaan testen en onnodig veel geld uitgeven.
Nobel01 schreef:Vandaag via Facebook de oude eigenaar gevonden,
Nou, een heleboel te weten gekomen , echt bizar!
Via Facebook iemand benaderd waarvan ik dacht dat hij als laatste eigenaar nog op de papieren stond, en dat klopte!
Van haar tweede tot haar vierde daar gestaan, en hebben een veulen van haar gefokt, vorig jaar. ( vader Edmundo), het is een palomino hengst. Deze is helaas na 3 dagen overleden.
vorig jaar is ze verkocht aan een vrouw die met haar zou gaan fokken, maar haar heeft haar ingeruild bij de handelaar voor een ander paard, en daarna hebben wij haar gekocht.
Heel veel gebeurd met haar in korte tijd, wat haar gedrag ook een beetje kan verklaren.
Veulen overleden, verkocht, doorverkocht en daarna hebben wij haar gekocht.
Dus dat verklaart ook waarom ze zo mager was, en met het overlijden van het veulen ook wel die verlatingsangst.
Dit was haar veulen.
[ [url=m/Ro58Ys.jpg]Afbeelding[/url] ]