Vandaag was Jesse mee als uitmest support , maar er werd natuurlijk ook nog Poow geknuffeld .
Jolliej, ik had de sterretjes met fototape op haar vacht geplakt . Was wel even een gepriegel om die plakkertjes klein genoeg te knippen en dan dat extra papiertje er af te peuteren . Maar het was de moeite waard .
Haha eigenlijk zou iets van een verjaardagskalender ontwerpen wel tof zijn . Ik vraag me wel af of er een beetje animo voor zou zijn haha.
Het knappe meisje vandaag toch nog maar een keer geschoren . De onderlaag van haar vacht was heel raar van structuur en plakte aan elkaar. Denk dat haar vacht een beetje moet wennen ook aan het 24/7 buiten zijn en dat ze daardoor anders aanmaakt. Maar ze was zooo blij dat het er weer af was . Liep maar te stuiteren en te steigeren naar haar shetvriendje op stal .
En mijn nieuwe Eskadron Herritage halster kwam vandaag binnen . Die wou ik zo onwijs graag dus bij de laatste winkel die hem had besteld .
Haha ze vond zichzelf net ook heel erg knap , we hebben op stal zo gelachen om haar gedrag hoe ze met haar blote kont rondjes liep te paraderen en op haar plek stond te stuiteren .
Binnenkort ga ik wel eens wat spullen uitzoeken voor de verkoop. Zo heb ik ook nog bijna alles van Mellow liggen.. heb met mezelf afgesproken dat als ik daar dingen van verkoop (zadels enz) dat ik dan van dat geld een sulky mag kopen .
Gisteren kwamen de prijzen van de inpakchallenge binnen , het was zo'n leuk pakje met hele leuke spullen en 2 appeltjes voor mevrouw .
Zijn jullie ook al klaar met deze veel te natte winter? Ik ben nu op het punt dat ik óf sneeuw óf gewoon maar lente wil haha.
Vanochtend samen met Jesse naar stal geweest , gewoon lekker op het gemakje met Poow getut. Daarna heeft Jesse nog even op haar gestapt maar ze was mega druk door de harde wind . Al met al was ze wel weer mega braaf en ging pas gek doen toen ze afgezadeld en wel los in de bak stond .
Eerst dus Jesse te Poow .
En toen mocht mevrouw weer los, en dat nam ze erg letterlijk .
Zo blij dat ze dit niet met een kind op haar rug doet .
Blij ei
Stiekem is ze een unicorn .
En toen we weer naar huis gingen stond ze tevreden met een fibrebeet/slobbersnor te kijken .