Gisteren wilde zus wel met Duke meewandelen zodat ik met Dexter kon gaan rijden. Dus die heb ik uiteraard de camera in haar handen geduwd
Was wel eens fijn om te zien hoe Duke bij anderen is want behalve mij en mijn vriend doet eigenlijk niemand anders wat met hem. Maar ze heeft dat goed gedaan
Duke was wat opdringerig en wilde haar voorbij lopen (en dat is het eerste wat hij geleerd heeft hier, achter mij blijven lopen) en ze heeft hem steeds gecorrigeerd en terug gezet! Terwijl ze vaak wel een stuk onzekerder is dan ik. Maar we zijn dus weer naar het strandje gewandeld, waar net dag van de jeugdbeweging was
maar goed, als alle kinderen eens ooooh en aaaah hadden geroepen gingen die ook weer terug naar hun spelletjes gelukkig hahaDexter wilde niét in het water, en Duke dus al helemaal niet
dichter dan dit zijn we niet geraakt
Ik wilde proberen of ik kon rechtstaan met 1 voet per paard maar ik kreeg mijn been zo ver niet dus ben maar waar terug gaan zitten. Als je eigen paard je zelfs al uitlacht

Kijk hier weer even naar de buik-kont ratio

Hij was wel lief hoor

Nog wat foto’s aan het water

En kusjessssss

Heb nog een leuk filmpje ook maar die deel ik morgen even!
Op de terugweg hebben we gewisseld en heeft zu nog eens op Dexter gereden! Doet ze normaal nooit want van de 3 keer dat ze er op heeft gezeten is ze er de laatste 2 keer af gevallen
maar nu ging het helemaal prima! Heb haar gelijk Duke er bij gegeven (nee grapje, alleen voor de foto
)

ik snap ineens waarom je hem achter wilde laten
Eenmaal in de auto heb ik nog een kwartier gewoon zitten huilen onderweg en ik wist eigenlijk zelf al niet meer waarom hahaha