Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
puppy1128 schreef:Die foto! Hoezo, ik ben vies? Ben toch lieeefff??
Die van mij is 130-135 hoog en wordt rond de 150-155 wordt er gezegd. Dus ben benieuwd. Al denk ik niet dat hij met 3 jaar al 150 is, denk dat hij wel wat langer doorgroeit. Sommige paarden groeien tussen 3-5 jaar nog 10 CM bij..
Morgen weer heen, misschien weer de camera mee, want schijnt zonnig te zijn in de ochtend. Kan niet genoeg foto's hebben van de knappe vent!
farahdiba46 schreef:puppy1128 schreef:Die foto! Hoezo, ik ben vies? Ben toch lieeefff??
Die van mij is 130-135 hoog en wordt rond de 150-155 wordt er gezegd. Dus ben benieuwd. Al denk ik niet dat hij met 3 jaar al 150 is, denk dat hij wel wat langer doorgroeit. Sommige paarden groeien tussen 3-5 jaar nog 10 CM bij..
Morgen weer heen, misschien weer de camera mee, want schijnt zonnig te zijn in de ochtend. Kan niet genoeg foto's hebben van de knappe vent!
Klopt ja, mijn merrie kocht ik met 3 jaar, was 1,43 en nu met 5 jaar 1,51 en dan heeft ze ook nog heel veel energie in een dracht +veulen gestoken
Ilayla schreef:Kabayo Fijn dat je meisje er is! Is ze al een beetje gewend op stal?
kaylee0803, Kingston ziet er goed uit! Leuk dat jullie ook nog lekker wandelen.
Rietje92 Wat is Jack gegroeid sinds de laatste foto's die je van hem plaatste. Hij wordt ook knap.
puppy1128 Hele mooie foto's maak je van hem!
noor14 Jaa sneeuw foto's. Wat ziet dat er grappig uit zo'n bevroren vacht en super dat Dex worm vrij is!
Annikoe super lieve foto van jullie samen! Leuk stel zijn jullie.
KittyDylan haha heb je Fflur leren knipogen?![]()
Ik ben gisteren met de sneeuw niet naar de paarden geweest, maar ik hoorde wel dat ze waren ontsnapt door het draad heen. Ze stonden net een dagje met z'n vieren in plaats van met twee. Gelukkig niks ergs gebeurd verder.