Wat doet ze t onwijs goed en dat dankzij jullie super goede zorgen. Ze had t niet beter kunnen treffen! Ze is ook zo ontzettend leuk en dankbaar! Dat schattige hinnikje!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chamion schreef:Al post ik niet vaak hier iets, ik lees wel lekker mee. Wat een vooruitgang boek je met deze pony helemaal geweldig. En natuurlijk dat jou staleigenaren zo meedenken. En dat in Lelystad waar mijn ervaringen qua staleigenaren niet zo geweldig zijn. (al waren dat vooral de maneges en dan ruim 8 jaar terug) Natuurlijk heb ik de stal ook een like gegeven. Daar mogen andere stallen een voorbeeld aan nemen.
En vanuit dat laatste flimpje begin ik te denken dat ik eens daar heb rondlopen voor het welzijnsonderzoek van Wageningen universiteit. Maar dan wel 6 jaar geleden (al het als niet meer is)
Wat een ontzettende vooruitgang, aan de pony zal het echt niet gelegen hebben dat ze verwaarloosd is. Doodzonde dat zo schatje zo geleden heeft. Maar nu is ze in de hemel beland. Indien je een keertje hulp nodig hebt of gewoon iemand zoekt om mee te praten enz. stuur vooral een pb.