vencedor schreef:Heel gaaf dier om te zien ! Ik heb echt een schurft hekel aan scheren, echt een rotklus ! Al die haren overal.
Anders ik wel, ik liet het vaak doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Charica schreef:Hij heeft inderdaad een kort ruggetje...In het paspoort zegt het NRPS van de hengst Le Matsjo.
Bugatti is zelf ook niet heel erg groot. Ik vermoed soms wel eens dat hij een groeiachterstand heeft vanwege zijn verleden...Vandaar dat ik nu ook pas begin. En verder ook totaal geen haast heb om er op te stappen. Ik denk zelf bij 4 a 5 jarige leeftijd
En hopelijk is hij in dat half jaartje weer een beetje gegroeit! (Ik ga er dus nog lang niet op!)
Dan krijgt ie opeens een attitude! Haha. Hij draaide zijn kont naar me toe! Stout! Mijn instructrice zei ook al... "Zelfs ik was helemaal ingepakt door zijn liefelijkheid en zijn charme". Haha. Hier hebben we ook een opdracht voor gekregen zodat hij dat niet meer kan doen. (Hoofd naar binnen draaien en kont laten wijken) Zoiets... Overmorgen gaan we weer verder.
En over 2 weken maak ik weer een afspraak met mijn instructrice. 
Heel veel beterschap gewenst!
In ieder geval, googlen. Want ik heb er nog nooit van gehoord. Ik zat ook al wat te marktplaatsen naar 16,5 inch zadels...