Hallo allemaal, ik volg zo stilletjes de topics allemaal mee en het sparen begint nu te komen aangezien ik een baan heb vanaf 1 november voor 40uur als paraveterinair!!
Dus ik heb een vraagje aan jullie: ik wil straks op zoek naar een paard tussen de 5-10, KWPN, niveau L of iig flink doorgereden, liefst een ruin, rond de 1.65-1.70 (ben zelf 1.62) waar ik heerlijk mee kan dressuren af en toe een sprongetje kan wagen en zeer vaak maar vooral heel RELAX mee het bos in kan.
Ik wil ongeveer tot de 7000€ sparen zodat ik redelijk breed kan zoeken. Het paard hoeft geen 7000 te kostte. Wat voor afstammeling raden jullie aan met mijn karaktereigenschappen voor een eventueel nieuw paard? Koel in het hoofd vind ik belangrijk, ik houd niet van een paard dat bij ieder krakend geluid de lucht in vliegt.
Een heel verhaal haha, ik hoop tegen de zomer genoeg gespaard te hebben zodat ik kan gaan zoeken maar wil me graag vast oriënteren!!
Alvast bedankt!!
Laatst bijgewerkt door Zjakira_m op 06-10-12 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt