Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Peterina schreef:Alane schreef:
kan helaas de video niet bekijken ivm de muziek die eroverheen is gezet....
A-level waarmee is dat te vergelijken? is toch niet de A-klasse wat min of meer L is vergeleken met Nederland?
Tja van dat muziek regel in Duitsland weet ik.
Volgens mij klopt het wat betreft de klassen.
Mijn reacties op de vraagprijs was: je bent gek! Hij draait wel ontzettend goed mee in de competitie maar denk dat er veel emotionele waarden in de vraagprijs zit.
Maar voelde mij verplicht om de vraagprijs te melden.
Peterina schreef:Alane schreef:Peterina schreef:Net bericht ontvangen over deze ruin die te koop staat:
Ruin, +165cm, vos, 2008 ... makkelijk in omgang, al meerdere wins/plaatsingen in A-level (Duitsland), zeer geschikt voor hogere werk, volbroer is ggk hengst.
Afstamming: Renier (Rubenstein x Akzent II x Welt As) x Lucarlo x Diego
Video: wel van vorige jaar (hij is hier 3 jaar) http://www.youtube.com/watch?v=0VRevx18Sgw
Vraagprijs: 25000 euro
kan helaas de video niet bekijken ivm de muziek die eroverheen is gezet....
A-level waarmee is dat te vergelijken? is toch niet de A-klasse wat min of meer L is vergeleken met Nederland?
Tja van dat muziek regel in Duitsland weet ik.
Volgens mij klopt het wat betreft de klassen.
Mijn reacties op de vraagprijs was: je bent gek! Hij draait wel ontzettend goed mee in de competitie maar denk dat er veel emotionele waarden in de vraagprijs zit.
Maar voelde mij verplicht om de vraagprijs te melden.
Marus schreef:Pfff voel me ff opgelaten hoor..Had contact over een paardje en we zouden afspreken, ik zei voordat ik kom zou ik het wel fijn vinden nog wat fotos te bekijken.
Ze stuurt mij vervolgens 5 emails vol met foto's.
Blegh wat voelde ik mij rot dat ik moest toegeven dat het niet het paard was wat ik zocht.
Ze had er zoveel moeite voor gedaan.....
Marus schreef:Pfff voel me ff opgelaten hoor..Had contact over een paardje en we zouden afspreken, ik zei voordat ik kom zou ik het wel fijn vinden nog wat fotos te bekijken.
Ze stuurt mij vervolgens 5 emails vol met foto's.
Blegh wat voelde ik mij rot dat ik moest toegeven dat het niet het paard was wat ik zocht.
Ze had er zoveel moeite voor gedaan.....
ikke schreef:Nefertarie schreef:Lijken bijna allemaal blije kopers...
Ach, als jij een goede kijk op paarden hebt, koop je een goed paard. Heb je geen verstand van zaken, is de kans groot dat je met een ongeschikt paard thuis komt.
Bedenk heel goed: de verkoper is geen oplichter als de koper hem/haar geen kans geeft de boel op te lichten........