Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xalm schreef:Nou mijn paardje kijken van vandaag is niet doorgegaan want die is gister "verkocht", hopen dat ze nog van de koop afzien maar dat zal wel niet want ze gaan hem volgende week laten keuren. Ik ben dus weer opzoek!
Leeftijd tussem de 3 t/m 6
Liefst ruin
Moet zadelmak zijn en al licht doorgereden zijn. Beetje opstappen en wegrijden idee.
Mag pit hebben maar wel eerlijk.
Het liefst donkerbruin of zwart(dit is geen must).
tita schreef:Van harte met de nieuwe aanwinsten.
Die PRE is iid ruig nog flinke billen kweken en het is een plaatje.
Batlow schreef:Ik maak zelf een contract met daarbij mijn gegevens en dat ik de koper ben, daarbij de gegevens van het paard dat ik koop en gegevens van de verkoper en dan handtekeningen kopen en verkoper! Moet goed zijn toch!
Mchll__ schreef:Batlow schreef:Ik maak zelf een contract met daarbij mijn gegevens en dat ik de koper ben, daarbij de gegevens van het paard dat ik koop en gegevens van de verkoper en dan handtekeningen kopen en verkoper! Moet goed zijn toch!
In mijn koopovereenkomst werd ook vermeld wanneer door wie zij gekeurd is, uitslag, raportnummer etc
En een stuk over eventuele stalgebreken dat de verkoper zegt dat zij ze niet heeft (blijkt dit later wel en je wilt het paard terug brengen sta je denk ik iets sterker)