Laura_x_ schreef:Ik snap dat je dan last krijgt van angst, ik zou precies hetzelfde krijgen. Goed dat je er toch weer opgestapt bent
Weet je zeker dat dit uitproberen is en geen teken van pijn?
Bedankt!

Ja, ik heb zelf ook al nagedacht over tekens van pijn. Er is al een keer een osteopaat bij geweest en die heeft alle blokkades weggehaald, kan wel zijn dat het is teruggekomen. Ze had heel veel blokkades, waarschijnlijk door het vroege inrijden, helaas. Ben het zelf ook helemaal niet eens met op 2 jaar inrijden, maar dat is helaas gebeurd..
Voordat de osteopaat was geweest was het wel heel duidelijk, die pijn, ik stapte net op, nog geen stap verzet en ze begon al gelijk te bokken en te steigeren. Nu is het dus wel iets minder, ben bang dat dit echt uitproberen is omdat haar reactie toch anders is.
Maar we gaan de osteopaat toch nog een keer laten kijken, ik heb al een mailtje gestuurd weer.
Ik moet je er trouwens wel bij vertellen dat mijn paard altijd chagrijnig is, dat komt niet door pijn, was na de osteopaat ook gelijk weer chag

Het kan goed dat het pijn is hoor, dat dacht ik zelf inderdaad ook en de osteopaat komt kijken. Stiekem hoop ik eigenlijk ook dat het pijn is (heel erg, sorry) want dat betekent dat ze daarna misschien wel weer braaf is

Nou ja, moet nu wel even rijden, weet niet of het pijn is, maar als ik d'r weer stil laat staan doet het haar ook geen goed.