Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
listiglistje schreef:van trento ken ik alleen maar braveen dat zijn er toch zeker een handjevol.....
Griebels ook brave zat, maar van de 3500 dekkingen zullen er vast enkele draken tussen zittenidem Jazz....maar wel nr 3 en 1 op de lijst van best verervende dressuurhengsten

nicky_rilana schreef:http://sporthorses.nl/advertentie/paard ... 0te%20hoog kijk dit dan eens is echt zielig
nathe schreef:wel ik ben daar mee bezig geweest met mailen en in het begin was die man vriendelijk.
Maar ik vroeg om een filmpje omdat ik 220 km moet rijden en kreeg dit antwoord:
Als je een filmpje wilt moet je naar de videotheek gaan. Wil je een goed paard kopen, kom dan langs
Toen ik dan zei dat ik van ver moet komen zei hij:
Ik laat je niet uit Belgie komen om je de eerste de beste ezel te laten zien..
Toen was ik al niet meer zo blij met hem
wat een verkoper, nee zou ik ook geen 220 km voor gaan reizen.
) ze mailden me en belden volgende dag dat ze om 1 uur deze kant op wouden komen of dat kon. ze waren hier om kwart voor 7!
hadden flinke file gehad! het leek erop dat ze echt belang bij hadden ze vroegen echt veel ook over betaling vervoer enzo
krijg ik volgende dag een mailtje(ze zouden bellen omdat ik meer afspraken had staan) dat ze er vanaf zag omdat de vader niet bekend genoeg was daar
dat weet je toch echt al voordat je komt kijken?? hun bedoeling was in de sport uitbrengen en daarna verkopen.
lisch schreef:even over zover rijden zonder filmpje te zien.. voor het veulen van waika kwamen dit jaar mensen uit midden belgie(kon ze ook erg slecht verstaan! haha) ze mailden me en belden volgende dag dat ze om 1 uur deze kant op wouden komen of dat kon. ze waren hier om kwart voor 7!
hadden flinke file gehad! het leek erop dat ze echt belang bij hadden ze vroegen echt veel ook over betaling vervoer enzo
krijg ik volgende dag een mailtje(ze zouden bellen omdat ik meer afspraken had staan) dat ze er vanaf zag omdat de vader niet bekend genoeg was daar
dat weet je toch echt al voordat je komt kijken?? hun bedoeling was in de sport uitbrengen en daarna verkopen.
dat is wel heel erg jong! en dan zulke oefeningen
nathe schreef:ben aan het twijfelen of ik naar de spielberg x faram merrie ga kijken.
Ze mag herkeurt worden maar enkel op het opfok bedrijf want ze gaan niet met volledig groene paarden naar de kliniek...
Ze kent dus echt helemaal niets, hoe moet ik ze dan hier krijgen? :D

alle grote springstallen sowieso....