Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Romanoff schreef:Whoeeeeeeeeeeeeeeeee de 3jarige ruin is GOEDGEKEURD!!!!!! EINDELIJK EINDE VAN MIJN ZOEKTOCHT! Thank god!!
Vnmiddag om kwart over 5 kwamen we weer bij stal aan, en meneer keek niet op of om, beetje blazen maar bleef heel koel.. in box gezet, meneer snuffelt even en begint meteen te eten!
De verkoper heeft hem netjes gebracht en kreeg een nieuw halster + touw erbij, zoals het hoort! Zou meneer nog vergoeding geven voor het rijden, maar dit wou hij niet aannemen, hij was blij dat hij zo'n goed plekje kreeg!
Vanavond nog evne naar stal om te kijken hoe het gaat, vriendlief en paps mee hihi! En de zadelkast even vullen
@ parouscha: veel succes vanavond!!
@ Tita; je betaald voor een paard wat jij hem waard vind, wil iemand niet zakken in prijsen jij vind hem echt niet meer waard.. laat em gaan..
Maar de meeste mensen draaien wel bij als je wat "hard' blijft van, Jammer, maar dan kijk ik verder (Dit bespreek ik vaak al aan de telefoon, wat de vraagprijs is en of er over te praten valt als het rijden bevalt etc.)

Gefeliciteerd ;j

parouscha schreef:Phoe een uur! Maar het paard staat op stalGefeliciteerd ;j
koopje zeg rontgen en klinisch ook van de hals nek en rug essie 
! Hijs zeker goed opgevoed wat dat betreft.

liss schreef:ik ben ook thuis...met nieuw paard, 2,5 uur rijden heen en 2,5 uur rijden terug.
paard had nog nooit op de trailer gestaan, duurde een uur voordat ze erop stond, weg terug hebben we het paard niet gemerkt, staat nu lekker op stal te eten.