Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ffortuna schreef:Wat ik dus niet snap, is dat ik van het eerste jaar wel gewoon zelf het bedrag moest overmaken. En dit jaar werd er opeens gewoon afgeschreven
Ffortuna schreef:Wat ik dus niet snap, is dat ik van het eerste jaar wel gewoon zelf het bedrag moest overmaken. En dit jaar werd er opeens gewoon afgeschreven
heb het geld gelijk weer terug laten storten via internet bankieren. Dacht dat ik er na een mail, en zelf m'n geld terug storten wel van af zou zijn maar nee hoor
. elmiran schreef:Er is bij mij alweer 39,95 afgeschrevenheb het geld gelijk weer terug laten storten via internet bankieren. Dacht dat ik er na een mail, en zelf m'n geld terug storten wel van af zou zijn maar nee hoor
.
IngridB schreef:elmiran schreef:Er is bij mij alweer 39,95 afgeschrevenheb het geld gelijk weer terug laten storten via internet bankieren. Dacht dat ik er na een mail, en zelf m'n geld terug storten wel van af zou zijn maar nee hoor
.
Weet je wel zeker dat je het dan terug op je rekening hebt staan?
Je kunt namleijk niet zelf terug laten storten, daar moet je toch echt voor naar de bank toe.