Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Ik ken nochtans merries die niet drachtig zijn die hetzelfde gedrag kunnen vertonen hoor. Van rustig in de kudde staan tot plots aanvallen en bijten en schoppen..
lies schreef:Worden paarden die schijnzwanger zijn ook dik? Want dat zou ook best een verklaring kunnen zijn dan, toch?
Swift schreef:Wel een heftig verhaal zeg Polly! Wat kunnen ze je dan voor de gek houden hè!
Art_Ificious schreef:Ik vind het speculeren niet leuk.
Swift schreef:Ik bedoel natuurlijk niet de goed onderbouwde posts van mensen die betrokken meeleven in dit topic. Daar vind ik helemaal niks mis mee en juist fijn en leerzaam!
Ik heb het over de, vaak eenmalige, posts met een toon (die op mij) verwijtend/kwetsend over komt. Maar ik begrijp inderdaad dat ik, door onconventionele keuzes te maken, dit ook kan verwachten. En daarom vind het ook belangrijk om wel de tijd te nemen om netjes te antwoorden en mijn keuzes te onderbouwen.
Wintu schreef:Swift schreef:Ik bedoel natuurlijk niet de goed onderbouwde posts van mensen die betrokken meeleven in dit topic. Daar vind ik helemaal niks mis mee en juist fijn en leerzaam!
Ik heb het over de, vaak eenmalige, posts met een toon (die op mij) verwijtend/kwetsend over komt. Maar ik begrijp inderdaad dat ik, door onconventionele keuzes te maken, dit ook kan verwachten. En daarom vind het ook belangrijk om wel de tijd te nemen om netjes te antwoorden en mijn keuzes te onderbouwen.
Gewoon langs je heen laten gaan hoor!!
Ik vind dat je het super doet, die Skyla zit met haar billen in de boter bij jou. En ik heb zo het idee dat bij jou alle scenarios de revue al zijn gepasseerd.
Respect voor jou!
Hevonen schreef:Het lijkt me ergens toch logisch dat ze 'gewoon' drachtig is, ze was immers met een hengst opgesloten en lijkt ook drachtig. Vooralsnog houd ik het op drachtig, al had ik ook een shetlandmerrie die zo tonrond was, dat ik me bijna niet kon voorstellen dat ze niet drachtig was, maar voorzover ik wist had ze altijd alleen gestaan bij haar vorige eigenaar...
We gaan het zien, het blijft spannend!