Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar wat nuchterheid is wel fijn. Concessie op beweging wil ik niet. Ze beweegt fantastisch, daar waardeert ze zich ook onwijs in op, maar is wel een van de redenen dat ze heel gaaf is.
ze begint nu al te roepen als ik binnenkom. En ze wordt knuffelig. Erg leuk, want dat had ze nooit, ze was zeker in het begin echt wat afstandelijk, maar nu beginnen we de dag met kusjes en knuffeltjes.
maar ze moet er wel bij, en ik kan serieus niet hard genoeg lopen 's ochtends, want ze moet en zal naar buiten met de andere paarden. Ze vindt het werkelijk heerlijk buiten, en vandaag is genieten met het zonnetje erbij.
en mijn paddock een heel stuk droger. Morgen maar eens glad trekken. Sorry, vijver weg.
kunnen ze zich met wat anders vermaken. Ze hadden een grote bal, maar in de storm is dat niet handig
het ene paard vindt het heerlijk, de ander vindt het smerig. Maar ze heeft even pech, het is namelijk wel een heel effectieve manier om aan te komen
dus ik blijf het gewoon voeren, tot de zak bijna leeg is, en dan kijk ik wel of ze nog nodig heeft. De verwachting is wel dat we dan half maart zitten, en hopelijk regent het niet veel in maart, zodat we aan het weideseizoen kunnen beginnen.
ik zal dat eens proberen
tamary schreef:Fibrebeet vindt ik dure onzin, tenzij je echt een elk % minder telt paard hebt door een of andere aandoening.
Zak gewone bietenpulp is hier 10.50/20kg en dat eten ze hier allemaal graag.
Apple schreef:Bij ons eet iedereen happy de speedybeet op![]()
Onze paarden zijn daar blijkbaar een uitzondering in, ook stalgenoten moeten speedybeet altijd mengen met andere zaken voordat hun paarden het willen eten
fransje23 schreef:tamary schreef:Fibrebeet vindt ik dure onzin, tenzij je echt een elk % minder telt paard hebt door een of andere aandoening.
Zak gewone bietenpulp is hier 10.50/20kg en dat eten ze hier allemaal graag.
Fibrebeet beet is een mix van luzerne en bietenpulp dus niet helemaal vergelijkbaar.
Al kun je natuurlijk luzernebrok en bietenpulp mengen.
accelereren ook niet, van 0 tot 100 binnen 1 seconde 
ik zelf doe rijstolie.
anabolen kan ze wel gebruiken
Citaat:Rijstolie is een prima toevoeging. Wel opletten dat je op tijd stopt als je wedstrijd gaat rijden, want het hoofd bestanddeel (gamma oryzonol) valt onder doping![]()
Gamma oryzonol heeft een anabole werking op de spieren.
Citaat:Wat zat er ook alweer voor papier achter jouw merrie Avalance?

ze doet echt onwijs haar best