Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar je hebt er ook een superfijne amazone opzitten!
stuk voor stuk prachtig! En gefeliciteerd met het resultaat van Milagro! Je fokt kampioenen
) in zo'n entourage met harde muziek, licht, zwepen en rammelbakjes achter hem aan.

Selente schreef:De galopfoto springt er voor mij ook meer uit! Komt omdat Milo gespiegeld aan het Friese paard galoppeerd.
Benieuwd hoe de Milo meisjes op elkaar gaan reageren!

Quir schreef:Ahh dankjewel allemaal!![]()
Super trots op mijn eerste pony veulentje en dat ze het samen zo onwijs goed doen. Wie had dit gedacht toen ik dit topic opende 4 jaar geleden?
Denk dat we dan voor de galop foto gaan! Er zijn nog meer foto's, maar denk dat deze twee mooiste waren.
Pony's fokken is heel leuk Mer!![]()
Maj0 grootste twijfel is vooral zijn maat. Hij is nu 146, maar is wel een laat veulen (eind juli, dus nog jong). Misschien groeit hij niks meer (dat kan natuurlijk, pony's zijn vaak wel al stuk eerder uitgegroeid), hij is wel al heel erg af en ook al veel hengst in type en zo. Het is absoluut geen schriel 2 jarige ponytje. Dus kan prima dat hij D pony blijft uiteindelijk, maar zijn volle broer is ook 155. Niks mis trouwens met een E pony hoor.
Hij is wel echt heel stoer en vooral heel erg lief, echt een knuffel pony. Gaat sowieso een hele fijne sport pony worden.
[ Afbeelding ]
Maar meestal zie ik hem zo, liefst in je broekzak.![]()
[ Afbeelding ]
Spook wil een echte zwarte zijn.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Cicero's mama (en Ivy, het dating meisje)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
mooney schreef:Maj0 E pony's bestaan alleen in Nederland, dus voor de internationale sport of sport buiten Nederland is een D pony nog wel geschikt voor de ponysport en dus kinderen, maar met een E pony val je onder de paarden in het buitenland.
Daarom selecteren de sportponystamboeken op maat en willen ze dus heel graag een mooie D maat. Een steengoede E wordt mogelijk wel goedgekeurd, maar moet z'n maat dus wel compenseren en merriehouders met grote merries zullen ze minder graag willen gebruiken.