Het is echt bijna een dagtaak om alles hier bij te houden

@Laura, wat super fijn dat Lady het zo goed doet! Dat had je een tijdje terug nooit meer durven te hopen denk ik? Wel balen dat je halve sluiproutes moet bedenken om bij haar te kunnen komen momenteel

@Qimm, wat heeft ze toch een heerlijk koppie! Super knap al zo aan de longe! Daar moet ik ook echt mee gaan beginnen..
@Upendo, haha dat hoofd, doet me denken aan dit plaatje
[ [url=m/IQf5rg.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Monte_Cristo, wat een mooie longeercirkel

Daar kan ik echt jaloers op zijn! Fijn dat ie het zo leuk op pakt!
@Opisop_shop, super leuk zo met dat zeil! Dat wil ik ook nog eens proberen! Ben alleen altijd bang dat ze bij schrikken dan bovenop mij springt
@Malenka, ooh dat zadel ziet er super comfortabel uit! Zowel voor paard als ruiter!
@Cheyenne, wat een fantastische foto's van haar verjaardag!! Ik ga dit idee met die ballon heel erg van je jatten

Sorry
Hier komt volgende week de hoefsmid. Eindelijk, want haar hoeven zijn echt aan het scheuren, durf nu ook niet te beginnen met longeren oid. Ze vindt het optillen van haar benen alleen nog erg moeilijk.. Voetje geven lukt inmiddels wel, maar omhoog houden en op 3 benen blijven staan niet.. Heb voor de zekerheid maar een verdovingspasta bij de dierenarts opgehaald, want die hoeven moeten nu toch echt gedaan worden..
Hoe hebben jullie dit geoefend? Ik heb nog nooit eerder een paard gehad dat hier moeite mee had..