Wat dressuur als hij dat wel leuk zou vinden en anders niet, buitenritjes en hopelijk een mooi dubbelspan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat dressuur als hij dat wel leuk zou vinden en anders niet, buitenritjes en hopelijk een mooi dubbelspan
was nog veel teveel puppy, deed braaf wat we vroegen maar snapte er nog vrij weinig van. Nu 3 maanden verder snapt hij precies wat er gevraagd word en doet dat bijna met 2 hoeven in zn neusgat

geen woorden voor.... Misselijkmakend...
Shanna7836 schreef:Granoek - dubbelspan zou gaaf zijn!
Ik vind Duke daar echt wel een type voor. Heb ooit een tinkertje gehad die ik graag voor de kar wilde hebben. Was braaf onder het zadel maar voor de kar beleren is echt niks geworden... Probeerde het samen met iemand die al 30 jaar aan mennen doet, paardje deed lange teugelwerk super goed maar zodra we hem iets van licht gewicht wilde laten slepen raakte hij in paniek, maakte niet uit hoe vaak we dit probeerde, uit eindelijk maar gestopt, vond het wel erg jammer wilde hem ook in het dubbelspan
CubaLibre - dat is mijn insteek ook, ik ben ook niet echt een bosruiter. Heel af en toe vind ik het wel lekker maar ik vind dressuurmatig trainen zonder wrdstrijddruk het leukste!
Candalisa - Met prikkeldraad om het bit??!geen woorden voor.... Misselijkmakend...

wordt hij vrek van
. Gentle ziet er knap uit zeg! Ik ben fan van Wendy
Wil heel graag als we wat verder zijn met Joy daar een koeienlesje doen. Joy is wel van de cutting
. Opbouwen gaat goed. Hopelijk kunnen we volgende week weer een lesje plannen, want ze moet nu even doorgereden gaan worden. Ze is er klaar voor.
. De Joy methode denk ik
. Veel is spontaan gegaan, maar over veel is ook echtwel nagedacht. Waar ik heel blij mee ben is dat Joy snel leert en het leuk vindt. Zo had ik het kusje er heel snel in. En onder het zadel pakt ze het net zo goed op als op de grond. Ik vind het het allerbelangrijkst dat we er allebei plezier in hebben. Dat geldt ook voor de richting die we op gaan. Joy geeft aan dat ze onder het zadel erg leuk vindt, en trailen vindt ze tof. Maar ze pakt alles zo goed op dat ik niet het idee heb dat we nu iets stoms doen haha!
, je zou die mensen toch!! Waarom in Godsnaam!
Eigenwijs is ook wijs zeg ik altijd maar...

Jaloers! Staat hem goed 
Zij-doel is daarbij wel ook dressuurtraining en wedstrijden, wat springen hier en daar, tot zover haalbaar. En vooral lekker tzt samen het bos in, de enige harde "eis" die ik heb is dat ze uiteindelijk alleen op buitenrit moet kunnen. Verder zien we wel waar we komen

. Zal helemaal niet makkelijk zijn in deze tijd...