@DNIEKJ Wauwie wat een mooi dier wordt het al en dat weet hij zelf ook volgens mij!
Kabayo schreef:Ze mag nog een jaartje om spelen en als ze 3 is naar de keuring en erna beleren en in de sport uitbrengen. Als ze 10 is ofzo wil ik graag een veulentje fokken
Leuk! Ze zal vast niet misstaan op de keuring.
@Miesjex Heerlijk dat het al zo goed gaat met Kane. Ze leren snel.
Toch maar niet sparen voor de kwpner met de langste manen?
Wel heel netjes gedaan inderdaad.
Dat het snel klit merk ik ook, vooral in de voorplek is dat vervelend. Die ga ik misschien ook maar een keer bijwerken.
@noor14 fijn hoor dat Dex is aangekomen en een dik pak haar is ook wel heel fijn voor hem haha.
Oud en nieuw is Jaro ook goed doorgekomen, had nog wel even aan hem gedacht. Was voor ons ook de eerste keer.
@KittyDylan, mooi dat laagje sneeuw. Geeft toch extra sfeer aan de winter. Hier ook geen sneeuw gehad helaas.
@Annikoe Haha wat een modder monster. Ik heb die van mij vandaag voor het eerst betrapt. Hij ging na het poetsen languit in de modder rollen. Een beetje snot kan meestal geen kwaad, gaat als het goed is vanzelf weer weg.
Ik heb m'n ponybeest vandaag voor het eerst gemeten. Viel me toch wat tegen niet alleen de hoogte, maar ook hoelang het duurde voordat ik hem kon meten. Had een echte meetstok met waterpas en dat is blijkbaar eng genoeg om niet stil te willen blijven staan. Meneer is 1.52m hoog en nu 1 jaar en 8 maanden oud, dus ik mag nog even pony tegen hem zeggen.

En dit is meneer modderpluis als hij paardengeluidjes op een mobiel hoort