Goos_Horses schreef:Vind het ene zeer ondoordachte aankoop. Alsof een geschikt paard afhankelijk is van de hoogte.
Mocht je serieus zo kopen ben ik benieuwd hoe lang je het arme dier zult hebben.
Waarschijnlijk net zo lang als de jaarling??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cardy schreef:Inderdaad... Dat is niet eerlijk tegen over die paarden. En daarbij, snap niet dat er zo makkelijk wordt gedacht over het kopen van een paard.
Goos_Horses schreef:Batlow je zegt het toch zelf. dat het compleet afhankelijk is van de stokmaat van het paard. Dus ja om een paard ongezien te kopen is erg ondoordacht en dat zal je als je het op deze manier blijft doen met het volgende paard ook hebben.
Evelijn schreef:Batlow... beetje slap verhaal. Lang gedobberd om je jaarling te verkopen... je had hem net... en je wil springen? Wanneer heb je dat bedacht want kennelijk niet voordat je je jaarling kocht want daar kan ik zelfs bij zien dat die niet het lichaam heeft van een springpaard. Goed inschatten van de grootte ging bij je vorige ook zo lekker... en iedereen die een paar jonge dingen heeft gezien kan daarbij zien dat het een pony is... en dat beetje maat lastig is.
Batlow schreef:Natuurlijk heb ik hiervan geleerd, en bedenk ik me dat het inderdaad wel stom is om niet langs te gaan. Alleen balen dat het zo ver is, je trekt er een hele dag voor uit. Misschien meer paarden op de route zetten
Eleio schreef:oke ik ga me hier effe mengen.. batlow
ik heb de jaarling van je gezien op kapaza en fb ,
laat ons dan vooral niet wijsmaken dat je niet wist dat het een pony zou zijn ,
want de verkoopfoto's waren alles behalve goed , ook zijn uiterlijk hoe hij eruit zag.
koop dan gewoon een volwassen diertje waarvan je zeker geen twijfels hebt , want net zoals de andere ga je weer een onbewuste slechte koop doen in ons ogen , omdat je geen benut hebt hoe het beestje zal uitgroeien en worden.
Er kan altijd iets gebeuren waardoor de groei minder wordt als verwachts , wat dan ? weer verkopen en eer opzoek gaan ?
dodyg schreef:Batlow schreef:Natuurlijk heb ik hiervan geleerd, en bedenk ik me dat het inderdaad wel stom is om niet langs te gaan. Alleen balen dat het zo ver is, je trekt er een hele dag voor uit. Misschien meer paarden op de route zetten
goeie batlow..
en voor een goed paard te vinden is geen afstand te groot..
wij gaan zondag naar het noorden van Duitsland vanuit belgie voor een paard
en zaterdag voor 2 naar friesland
wat zoek je nu eigenlijk?