Vandaag even fotos laten maken van mijn eigen vos, zelf ook wat kiekjes kunnen schieten tijdens het vooruit drijven dus geen technische hoogstandjes op de echt mooie draf fotos moeten we even wachten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Seven schreef:Dit zijn ook geen serieuse verkoop fotos hoor goos even voor de lol dat mensen weer een beeld van dr hebben. Ze laat dr sterkte achterbeen in ieder geval wel zien
Goos_Horses schreef:Besita, ja spreek uit ervaring in de top lopen diverse paarden met een bemerking rond!
Zoals ik al eerder aangaf toen dit onderwerp ter sprake kwam. Wij hebben enige tijd geleden een paard gekocht die in NL afgekeurd was voor de sport, paard is verkocht naar Amerika en loopt inmiddels op GP niveau en zo kan ik nog een aantal succes verhalen vertellen over paarden met een bemerking.
Dat het voor de handel geen gouden paarden zijn is een feit, dat ze niet verkopen is grootste onzin.
Johnnydepony schreef:Kreeg een paard aangeboden die geopereerd is aan ocd in het spronggewricht. Iemand daar ervaring mee?